درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6507GB

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6507GB: اجاق گاز 5 شعله، جنس صفحه: شیشه سکوریت مقاوم، دارای ولوم‌های استیل و باکالیت عایق،  دارای شبکه چدنی لعاب‌دار، طول: 90 سانتی‌متر

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شعله پلوپز در وسط، ولوم های استیل و باکالیت
شیشه سکوریت
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
5 عدد
چدنی لعاب دار
مشکی
90 سانتی‌متر
PR-021046

معرفی اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6507GB

شرکت بلانتون در تلاش است که محصولاتی با تنوع بالا تولید کند. به همین جهت می‌توان در سبد محصولات این برند تنوع بی‌نظری از محصولات را مشاهده کرد. اجاق گازهای صفحه‌ای یکی از محصولات بلانتون است که تنوع بی‌نظیری دارد. این بار یک اجاق گاز باکیفیت با طراحی جدید از این برند به بازار آمده. جنس صفحه این اجاق صفحه شیشه سکوریت نشکن و مقاوم به دما و ضربه است. طول این اجاق گاز صفحه‌ای 90 سانتی‌متر است و با این ابعاد استاندارد در هر کابینتی قرار می‌گیرد. تعداد شعله‌های اجاق صفحه‌ای بلانتون 5 عدد به همراه یک شعله پلوپز در وسط است که هر کدام با شبکه چدنی مجزا این اجاق صفحه‌ای را بسیار زیبا و مدرن نمایش می‌دهند. در ادامه با ویژگی‌های دیگر این اجاق صفحه بیشتر آشنا خواهیم شد:

جنس ولوم‌های اجاق گاز صفحه ای:

ولوم‌های این اجاق صفحه از جنس استیل و باکالیت است. باکالیت ماده‌ای است که در بدنه لوازمی که در تماس مستقیم با شعله گاز هستند استفاده شده به جهت اینکه خاصیت عایق حرارت دارد و مانع از داغ شدن و سوختن می‌شود و ماده‌ای نسوز است. بلانتون از این ماده به همراه استیل مقاوم به دما استفاده کرده تا خیال کاربر را از جهت آسیب رسیدن به دست هنگام کم و زیاد کردن شعله اجاق راحت کند.

جنس شبکه اجاق گاز صفحه ای:

جنس شبکه‌هایی که بر روی سرشعله‌ها قرار گرفته نیز چدنی است. اما چدن با کیفیت لعاب‌دار. بنابراین نگران این نباشید که بعد از مدتی مجبور به تعویض شبکه اجاق گاز باشید چراکه این چدن بسیار باکیفیت و مقاوم است و به این سادگی‌ها خراب نمی‌شود.

جمع بندی:

این گاز صفحه‌ای 5 شعله برای خانوارهای متوسط و پرجمعیت مناسب است. نحوه ساخت و طراحی شعله‌ها به نحوی است که به هیچ وجه ظروف روی شعله‌ها در برخورد با یکدیگر قرار نخواهند گرفت. با 5 شعله در ابعاد مختلف و یک شعله پلوپز در وسط به همراه ویژگی‌های منحصر به فرد انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که قصد خرید یک اجاق صفحه‌ای دارند.

نماد اعتماد الکترونیکی