درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6201GB

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6201GB: دارای 2 شعله بزرگ با توان حرارتی بالا، ولوم‌های استیل و باکالیت نسوز، شبکه چدنی لعاب‌دار، طول گاز 32 سانتی‌متر، جنس صفحه: شیشه سکوریت نشکن

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شیشه سکوریت
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
2 عدد
چدنی لعاب دار
مشکی
32سانتی متر
PR-021049

معرفی اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6201GB

اجاق صفحه‌ای بلانتون دارای دو شعله بزرگ با توان حارتی بالا است. بلانتون تلاش کرده تمام سلایق را در نظر بگیرد به همین جهت این بار یک اجاق گاز دو شعله تولید کرده که پاسخگوی نیازهای خانواده‌های کم جمعیت و یا افرادی که برای دفتر یا محل کار خود دنبال یک اجاق صفحه‌ای کوچک می‌گردند نیز باشد. این اجاق گاز صفحه‌ای برای محیط‌های کاری و یا افرادی که استفاده‌ی زیادی از اجاق گاز ندارند و زیاد اهل پخت غذا بر روی اجاق نیستند مناسب است. طول این اجاق گاز تنها 32 سانتی‌متر است و در هر فضایی قابل قرارگیری است. در ادامه بیشتر متوجه خواهیم شد که چرا باید اجاق صفحه‌ای بلانتون مدل GS6201GB را انتخاب کنیم؟

ولوم‌های استیل و باکالیت:

انتخاب ولوم‌های استیل و باکالیت برای این اجاق گاز صفحه‌ای انتخاب هوشمندانه‌ای است. چرا که به جهت قرارگیری ولوم‌ها روی صفحه گاز شیشه‌ای در اثر برخورد با دمای زیاد به شدت ممکن است داغ شده و به دست آسیب بزند اما با انتخاب ماده باکالیت در جنس این ولوم‌ها و استیل نسوز ولوم‌ها دیگر داغ نمی‌شوند و باکالیت به صورت یک عایق حرارتی عمل می‌کند. 

شبکه چدنی لعاب‌دار:

بر روی هر کدام از دو شعله این اجاق گاز کوچک یک شبکه چدنی قرار گرفته است که از جنس چدن لعاب‌دار است. چدن به کار برده در شبکه‌ها کاملا نسوز و مقاوم است و در اثر برخورد با شعله دچار پوسیدگی نمی‌شود، لعاب به کار برده روی چدن نیز علاوه بر بالا بردن مقاومت شبکه تمیز کردن آن را نیز راحت‌تر کرده است.

جمع بندی:

به طور کلی اگر قصد خرید یک اجاق صفحه‌ی کوچک را دارید و جزو افراد کم‌مصرف هستید که خیلی یک اجاق بزرگ به کارشان نمی‌آید اما در عین حال کیفیت نیز برای شما اهمیت دارد ما اجاق صفحه‌ای بلانتون مدل GS6201GB را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

نماد اعتماد الکترونیکی