درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6503GB

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6503GB: تعداد شعله: 5 عدد، جنس ولو‌م‌ها استیل و باکالیت نسوز، شبکه چدنی لعاب‌دار، پلوپز وسط، طول 90 سانتی‌متر

 

 

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
5 عدد
چدنی لعاب دار
پلوپز در وسط
90 سانتی‌متر
PR-021008
مشکی
شیشه سکوریت

معرفی اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6503GB

اجاق صفحه‌ای بلانتون مدل GS6503GB یک اجاق صفحه‌ی با کیفیت از برند بلانتون است. این وسیله که به تازگی به خط تولید بلانتون اضافه شده از کلیه امکانات به‌روز و در عین حال ایمن اجاق‌های امروزی از جمله ولوم‌های نسوز، صفحه‌ی شیشه‌ای نشکن، شبکه چدنی لعاب‌دار و غیره برخوردار است. در ادامه بیشتر این اجاق صفحه‌ی بلانتون را معرفی می‌کنیم:

طراحی ظاهری:

از لحاظ ظاهری این اجاق کاملا مدرن است. جنس صفحه آن شیشه سکوریت است. این شیشه تا چندین برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های معمولی است و به سادگی در اثر ضربات و یا دمای زیاد آسیب نمی‌بیند. رنگ این صفحه مشکی است که نمای زیبایی به آشپزخانه می‌دهد. تعداد شعله‌های این اجاق صفحه 5 عدد است وهر کدام توان حرارتی مختص به خود را دارد. شعله پلوپز در قسمت وسط قرار گرفته و هر کدام از شعله‌ها شبکه چدنی مجزا برای خود را دارند. 

ولوم‌های نسوز اجاق صفحه‌ای بلانتون بر روی صفحه‌ی شیشه‌ای قرار گرفته و دسترسی راحتی دارد. لازم به ذگر است دست در هنگام برخورد با ولوم‌ها نمی‌سوزد.

ویژگی‌های فنی اجاق صفحه‌ای بلانتون:

این اجاق گاز 5 شعله دارای یک فندک اتومات است که عملکرد بسیار سریعی دارد و به محض جرقه زدن شعله را روشن می‌کند. به علاوه سیستم ترموکوپل ایمنی این اجاق گاز به نحوی است که بلافاصله پس از اینکه شعله گاز به هر دلیلی خاموش شد جریان گاز را قطع خواهد کرد.

جمع بندی 

اگر می‌خواهید که یک اجاق گاز صفحه‌ای خریداری کنید که علاوه بر دارا بودن ویژ گی‌های ظاهری قابل قبول و مدرن از ویژگی‌های فنی وامکانات ایمنی خوب و مناسب نیز برخوردار باشد پیشنهاد ما به شما خرید اجاق گاز صفحه‌ای بلانون مدل GS6503GB است. این محصول از جدیدترین کالاهای این برند می‌باشد. 

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی