درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق گاز صفحه ای بلانتون مدل GS6501GB

اجاق گاز صفحه‌ای بلانتون مدل GS6501GB:از جنس شیشه سکوریت مشکی، شعله پلوپز در کناره اجاق گاز، ولوم‌های استیل و باکالیت نسوز، شبکه چدنی لعاب دار ضد خش، 5 شعله

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شعله پلوپز در کناره، اتصال به گاز شهری
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
5 عدد
شبکه چدنی لعاب دار
90 سانتی‌متر
PR-020907
مشکی
شیشه سکوریت

معرفی اجاق گاز صفحه‌ای بلانتون مدل GS6501GB

اجاق گاز صفحه‌ای بلانتون مدل GS6501GB یکی از محصولات جدید از شرکت بلانتون است. در طراحی بدنه این محصول از شیشه سکوریت به رنگ مشکی استفاده شده است که علاوه بر ظاهر مدرن و زیبای آن، شیشه سکوریت در مقابل ضربه و دما بسیار مقاوم است و به همین دلیل است که بدنه لوازم برقی اغلب از این شیشه ساخته می‌شود. 

از لحاظ طراحی ظاهری بلانتون در ساخت این مدل از سادگی صرف فاصله گرفته و با طراحی شعله پلوپز در کناره و استفاده از شبکه‌های جداگانه چدنی برای هر شعله ظاهری مدرن و کاملا جدید به آن بخشیده است. البته بلانتون تنها ظاهر را مدرن نکرده بلکه در قسمت فنی این اجاق گاز صفحه‌ای از تکنولوژی‌های روز بهره گرفته است. در ادامه به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

ولوم‌های باکالیت نسوز:

اجاق گاز صفحه ای بلانتون مدل GS6501GB دارای ولوم‌هایی از جنس استیل است که در طراحی آنها از ماده باکالیت نیز استفاده شده. این ماده که معمولا در بدنه لوازمی که در برخورد با شعله هستند استفاده می‌شود و کاملا نسوز است و عایق گرما و حرارت است. پس می‌توانید بدون نگرانی از آسیب رسیدن به دستانتان ولوم‌ها را بچرخانید.

شبکه چدنی لعاب‌دار:

جنس شبکه‌های قرار گرفته بر روی شعله‌ها از چدن مقاوم و لعاب‌دار است. این چدن به مرور زمان دچار خط و خش نمی‌شود و یا در برخورد مداوم با شعله دچار پوسیدگی و خرابی نمی‌شود. تمیز کردن چدن لعاب‌دار نیز به سادگی انجام می‌پذیرد. حتی می‌توانید با یک دستمال نم‌دار آنها را تمیز کنید.

جمع بندی:

این محصول جدید بلانتون با کیفیتی بی‌نظیر و با رعایت کلیه استانداردهای ایمنی به بازار عرضه شده است. اگر به دنبال خرید یک اجاق صفحه‌ای مدرن با طراحی جدید هستید که کلیه امکانات را نیز داشته باشد، خرید این محصول برای شما خالی از لطف نیست.

نماد اعتماد الکترونیکی