درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6505ST

اجاق صفحه‌ای بلانتون مدل GS6505ST: جنس صفحه استیل ضد زنگ و عمیق، اجاق گاز 5 شعله با شعله پلوپز در وسط، فاصله استاندارد بین شعله‌ها، شبکه چدنی لعاب‌دار، جنس شعله‌ها استیل وباکالیت نسوز.

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اتصال به گاز شهری، شعله پلوپز در وسط،
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
5 عدد
چدنی لعاب دار
PR-020884
استیل عمیق

معرفی اجاق صفحه‌ای بلانتون مدل GS6505ST

اجاق گاز 5 شعله بلانتون مدل GS6505ST از طراحی ظاهری فوق العاده جذاب و زیبایی برخوردار است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. جنس این اجاق گاز صفحه‌ای از استیل بسیار مقاوم و عمیقی است که به راحتی در اثر تغییرات دما دچار زنگ زدگی و یا تغییر شکل و رنگ نخواهد شد. جنس ولوم‌های این اجاق گاز صفحه‌ای نیز استیل و از نوع باکالیت نسوز است که در برخورد با شعله اجاق خراب نمی‌شود. در ادامه به ویژگی های این اجاق صفحه‌ای بلانتون بیشتر میپردازیم:

طراحی ظاهری اجاق صفحه ای بلانتون:

اگر به این اجاق نگاهی بی‌اندازید متوجه 5 شعله در اندازه‌های مختلف بر روی یک بدنه استیل براق خواهید شد. هر کدام از شعله‌ها توان حرارتی مخصوص به خود را دارد و برای پخت نوعی از مواد غذایی مناسب است. شعله بزرگتر که به آن شعله پلوپز هم گفته می‌شود در قسمت وسط با فاصله‌ای استاندارد از سایر شعله‌ها قرار گرفته است. به گونه ای که به راحتی می‌توانید قابلمه‌ای با ابعاد بزرگ روی آن قرار دهید بدون اینکه با سایر قابلمه‌ها برخورد کند. 

شبکه چدنی یکسره‌ای که بر روی شعله‌ها قرار گرفته از نوع لعاب‌دار است که نظافت و شست‌وشوی آن را راحت کرده است و به علاوه از خراب شدن و خوردگی آهن جلوگیری می‌کند.

شعله‌های استبل نسوز در تناسب رنگ با بدنه اجاق گاز زیبایی چشم نوازی را ارائه کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های جنس استیل این است که کثیفی را کمتر نشان می‌دهد و بنابراین نیاز به نظافت اجاق را کمتر می‌کند. 

ولوم‌های استیل باکالیت:

باکالیت نوعی ماده نسوز است که در بدنه لوازمی که در معرض آتش مستقیم هستند استفاده می‌شود این ماده علاوه بر نسوز بودن در برابر گرما به صورت عایق عمل می‌کند واز داغ شدن بیش از حد بدنه جلوگیری می‌کند. بلانتون در جنس ولوم‌ها که به طور مستمر در معرض برخورد با دست و شعله اجاق هستند از باکالیت استفاده کرده تا خیال کاربر را از بابت آسیب رسیدن به دست و حتی سوختن و خراب شدن ولوم‌ها راحت کند.

جمع بندی:

اجاق صفحه‌ای بلانتون مدل GS6505ST یکی از محصولات جدید شرکت بلانتون است. شرکت بلانتون تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن کیفیت این اجاق گاز و به کار بردن تکنولوژی‌های روز در آن، به کار برده است و محصولی زیبا و ساده و در عین حال کاربردی به بازار عرضه کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی