بخرید و 1,181,950 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

کولرگازی دیواری دور ثابت جی پلاس مدل GAC-HF09MU1

کولر گازی دور ثابت اینورتر جی پلاس GAC-HF09MU1،  دارای عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش، مجهز به کمپرسور هوشمند Inverter، مجهز به فیلترهای دوگانه جهت تصفیه هوا، امکان پرتاب باد چهار جهته، حالتTurbo، دارای نمایشگر LED مخفی، مجهز به حالت سلامت، دارای حالت خواب، دارای مصرف انرژی گرید A.

 G plus - جی پلاس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اسپیلت
روتاری
تک فاز
R410A
9000
9400

کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HF09MU1 با عملکرد سرمایش و گرمایش و ظرفیت 9000BTU/Hr، از سری کولر گازی جی پلاس است که مناسب آب و هوای معتدل و غیر گرمسیری طراحی و تولید گردیده است.

ویژگی‌های کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HF09MU1:

دارای عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش "Dual Operation"

مناسب برای مناطق آب و هوایی معتدل

مجهز به کمپرسور هوشمند Inverter

مجهز به حالت "ECO" جهت صرفه جویی در مصرف انرژی

دارای مصرف انرژی گرید A

بهره گیری از گاز مبرد R410a

مجهز به فیلترهای دوگانه جهت تصفیه هوا

مجهز به حالت سلامت "Health Mode" جهت پاکسازی محیط از ویروس‌ها و باکتری‌ها

مجهز به تایمر جهت تنظیم فعالیت دستگاه در زمان‌های دلخواه

دارای حالت خواب "Sleep Mode" جهت تنظیم فعالیت مطلوب در زمان خواب به کمک حسگرهای پیشرفته

امکان پرتاب باد چهار جهته در کولر گازی اینورتر جی پلاس باعث توزیع یکنواخت هوا در تمام نقاط اتاق و در نتیجه ایجاد هوای مطلوب می گردد.

مجهز به قابلیت رطوبت زدایی "Dry" که این ویژگی مناسب برای شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی از جمله خطه شمال کشور می باشد. فعال شدن این حالت در دستگاه، باعث کاهش رطوبت محیط، تنظیم خودکار سرعت فن و چرخه سرمایشی دستگاه می گردد.

کولرهای گازی جی پلاس با بهره گیری از فناوری Gold fin دارای مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند که این ویژگی عمر پنل خارجی و مبدل حرارتی دستگاه را افزایش می دهد.

مجهز به حسگرهای حرارتی هوشمند جهت اسکن دما و شرایط محیط هستند که توسط آن قادرند دما و سرعت فن را تنظیم کرده و بر اساس آن، دستگاه فعالیت سرمایش یا گرمایش را انجام دهد. از مزایای حالت I-Feel عدم نیاز به کنترل دستی مداوم دستگاه، تنظیم خودکار دما و سرعت فن و عملکرد هوشمند تهویه هوا می باشد.

حالت "Turbo" در کولرهای گازی جی پلاس، در کوتاه ترین زمان ممکن سریع‌ترین سرمایش یا گرمایش را در محیط ایجاد می نماید. دارای نمایشگر LED مخفی که ضمن زیباتر جلوه دادن اسپلیت، موارد انتخاب شده یا تغییر داده شده را برای راحتی بیشتر کاربران نشان می دهد.

با فعال کردن سیستم شروع به کار مجدد خودکار یا همان "Auto Restart" در این سری از کولرهای گازی جی پلاس، در صورت قطع و وصل ناگهانی برق، دستگاه با همان تنظیمات اعمال شده قبل از قطع برق مجددا فعالیت خود را به صورت خودکار آغاز می نماید.

دلایل اعتماد به ما