درباره فروشگاه: شیرین گستر
تعداد محصولات: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

بخاری کارگاهی گازی پلار مدل 425

بخاری کارگاهی گازی پلار مدل 425، ظرفیت حرارتی 20000-45000 کیلوکالری بر ساعت، دارای راندمان 85%، مجهز یه شیر کنترل نگهبان و جرقه زن ایتالیایی، مصرف سوخت 5 متر مکعب در ساعت، مناسب برای محیط های تا مساحت 900 متر مکعب، انتقال حرارت بصورت 360درجه، نوع سوخت گاز شهری یا گاز مایع.

Polar - پلار

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

71*74*155 سانتی متر
70 کیلوگرم
20000-45000
ایستاده
گاز شهری، گاز مایع
85%
اتمسفریک

این بخاری ازنوع انتقال حرارت جابجایی و با مشعل اتمسفریک ظرفیت بالا می باشدکه با گازطبیعی یا گازمایع قابل کاربرد است،گازبه وسیله شیردستی واردکاربراتورشده و پس ازروشن نمودن پیلوت وگرم شدن ترموکوپل، امکان روشن شدن مشعل اصلی میسرمی گردد، مشعل این بخاری از نوع چدنی مقاوم و دارای قدرت حرارتی زیاد می باشد.

بخاری کارگاهی گازی پلار مدل 425 دارای سیستم ترموستاتیک بوده و این امکان را به شما میدهد تا با تنظیم سیستم ترموستاتیک دمای دلخواه خود را درمحل ایجاد کنید ودرمصرف گاز صرفه جوئی نمائید.

این هیتر دارای سیستم نظارت بر شعله می‌باشد، این سیستم شامل پیلوت و ترموکوپل است که ضمن روشن نمودن مشعل اصلی محصول و ایجاد شرایط stand by وظیفه نظارت برعملکرد صحیح شعله و جلوگیری ازخطرات ناشی از بی احتیاطی یاقطع و وصل شدن گاز را برعهده دارد.

این هیتر دارای پوسته خارجی (مبدل حرارتی) می‌باشد که جهت انتقال حرارت ازکوره به محیط، یک پوسته خارجی به شکل استوانه که دارای پره(فین)های انتقال حرارت می باشد، درنظرگرفته شده است تا بتواند حداکثر حرارت را بصورت جابجایی به محیط منتشرنماید، همچنین دربالای این پوسته، یک کلاهک تعدیل جهت انتشار بیشترحرارت قرارداده شده است، پوشش پوسته ازنوع رنگ نسوز آلومینیومی با تحمل بیش از۶۰۰ درجه سانتیگراد و پوشش کلاهک تعدیل ازنوع لعاب سرامیکی با تحمل دمای بیش از ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد می باشد.

همچنین رنگ بدنه‌ی این هیتردر قسمت مبدل حرارتی نسوز آلومينيومی مقاوم به گرما در قسمت مبدل حرارتی است. برای استفاده از این هیتر به دودکش نیاز بوده که باید قطر 15 سانتی متری داشته باشد بعلاوه شما می توانید این هیتر را بر روی زمین به صورت ایستاده نصب کنید. کاربران می توانند با ولوم تعبیه شده، شعله هیتر را تنظیم نمایند. نوع مشعل این هیتر اتمسفریک است.

نماد اعتماد الکترونیکی