بخرید و 84,140 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

کتری قوری روگازی کرکماز مدل رابی دایموند صورتی کد 01 010

( )

کتری قوری روگازی کرکماز ( KORKMAZ ) مدل رابی دایموند با کتری استیل شیردار 5 لیتری و قوری چینی یک لیتری 

Korkmaz - کرکماز

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
چینی
5
1
بدنه کتری استیل آبکاری شده با نیکل 10/18

کتری قوری روگازی کرکماز مدل رابی دایموند کد 01 010 یکی از محصولات شرکت معروف و نام آشنای ترکیه ای کرکماز است. کتری این محصول با ظرفیت 5 لیتر و از جنس استیل ضد زنگ و مرغوب بوده و از مدل کتری های شیردار می باشد که به همین دلیل، استفاده از آن بسیار آسان تر از کتری های بدون شیر است. همچنین استیل به کار رفته در این کتری به منظور افزایش دوام و استحکام، با فلز نیکل آبکاری شده است. قوری در کتری قوری روگازی کرکماز مدل رابی دایموند از جنس چینی و دارای ظرفیت یک لیتر است که برای یک قوری با استفاده خانگی، ظرفیت مناسبی محسوب می گردد.  همچنین جنس چینی در میان قوری ها به علت تاثیر بهتری که در دم کشیدن انواع چای و دم نوش ها دارد، بسیار پرطرفدارتر از قوری شیشه ای و یا استیل می باشد. 

سیستم کفه خورشیدی تعبیه شده در این محصول باعث شده تا شعله زیر کتری، به صورت یکنواختی گرما را به تمامی نقاط کتری منتقل کرده و این انتقال مؤثر گرما منجر به کم شدن مدت زمان جوش آمدن آب می گردد. 

دستگیره های سیلیکونی و درب سوپاپ دار استیل ارگونومیک سرد از دیگر ویژگی های کتری قوری روگازی کرکماز مدل رابی دایموند است که در کنار طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، این محصول را به گزینه ای مناسب جهت انتخاب و خرید یک کتری قوری تبدیل نموده است. 

دلایل اعتماد به ما