برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

چرخ گوشت 2000 وات پاناسونیک مدل MK 2000

( )

چرخ گوشت پاناسونیک ( Panasonic ) مدل MK 2000 با توان 2000 وات، دارای تیغه های از جنس فولاد ضد زنگ، قطعه سوسیس ساز و کباب ساز به همراه قابلیت چرخش معکوس

Panasonic - پاناسونیک

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

قطعه کباب ساز و سوسیس ساز
2000
فولاد ضد زنگ

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK 2000 یکی از محصولات شرکت پاناسونیک است که در ایران مونتاژ می شود. این چرخ گوشت با توان 2000 وات، قدرت بالایی در چرخ کردن انواع گوشت دارد. تیغه های این محصول از جنس فولاد ضد زنگ بوده که استحکام بالایی داشته و همچنین، بسیار تیز می باشد. پایه های این محصول، ضد لغزش بوده که از لغزش دستگاه حین کار جلوگیری می کند. همچنین سینی استیل بزرگی که برای این چرخ گوشت تعبیه شده است، سرعت کار را افزایش می دهد. 

یکی از ویژگی های کاربردی چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK 2000، کلید چرخش معکوس است که به چرخیدن تیغه ها از جهت مخالف و بهتر چرخ شدن گوشت ها کمک می کند. قطعات سوسیس ساز و کباب ساز که در کنار این چرخ گوشت ارائه می شوند، به راحتی قابل نصب بر روی دستگاه می باشند. 

محفظه نگهداری سیم برق، سیستم قطع کننده خودکار مدار الکتریکی، گلویی فلزی کاملا جداشونده فلزی با دوام و تیغه های مخصوص چرخ کردن گوشت و سبزی، از دیگر ویژگی های چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK 2000 بوده که در کنار قدرت موتور فوق العاده ای که دارد، آن را به گزینه ای مناسب برای خرید یک چرخ گوشت خانگی تبدیل می نماید. 

نماد اعتماد الکترونیکی