برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

چای ساز بلزا مدل 21101

( )

چای ساز بلزا ( Belleza ) مدل 21101 با قوری شیشه ای به ظرفیت یک لیتر و کتری از جنس شیشه و استیل با ظرفیت 1/7 لیتر، با قابلیت تنظیم چای ساز برای آماده کردن چای سیاه، چای سبز، قهوه و گرم کردن شیر کودک، ساخت ترکیه 

Belleza - بلزا

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

چای ساز بلزا مدل 21101 با بدنه ای از جنس شیشه و با ظاهری زیبا، امکان آماده سازی چای و آب جوش در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را به شما می دهد. این چای ساز با کتری 1/7 لیتری و قوری یک لیتری و در رنگ استیل توسط شرکت ترکیه ای بلزا ( Belleza ) تولید و به بازار عرضه شده است. توان مصرفی این چای ساز، 2200 وات است که برای دستگاهی با این ابعاد و نوع مصرف، توان مناسبی محسوب می شود. جنس بدنه کتری از شیشه و استیل ضد زنگ در قسمت پایه نگهدارنده و قوری نیز از جنس شیشه می باشد. داخل قوری یک صافی یا فیلتر از جنس استیل به منظور ریختن چای یا دم نوش ها و دم کشیدن مطلوب آنها قرار داده شده است. داخل کتری این چای ساز لامپ LED قرار دارد و هنگام جوش آمدن با روشن شدن آن، زیبایی دستگاه دوچندان می گردد. 

یکی از ویژگی هایی که چای ساز بلزا مدل 21101 را از محصولات مشابه متمایز می سازد، قابلیت تنظیم این دستگاه به منظور آماده سازی انواع مختلفی از نوشیدنی ها از طریق کلیدهای تعبیه شده روی پایه نگهدارنده چای ساز می باشد. این کلیدها که شامل کلید مخصوص آماده سازی چای سیاه، کلید مخصوص آماده سازی چای سبز، کلید مخصوص آماده سازی قهوه و کلید مخصوص آماده سازی شیرخشک برای کودکان است، بر روی پایه نگهدارنده استیل این چای ساز قرار گرفته اند و شما می توانید بنا بر نیاز، از آنها استفاده کنید و دمایی که برای آماده سازی نوشیدنی مورد نظر لازم دارید، توسط دستگاه تولید می گردد. در حقیقت تفاوت اصلی هرکدام از این حالت های انتخابی در میزان دمای تولید شده توسط چای ساز می باشد. همچنین یک کلید نیز به منظور قرار دادن دستگاه در حالت گرم نگهدارنده، برای مواقعی که آب به جوش آمده و نیاز به گرم ماندن آن دارید، تعبیه شده است. 

طول یک متری سیم در این چای ساز و همچنین طراحی منحصر به فرد کتری و پایه نگهدارنده آن، منجر به سهولت در استفاده از دستگاه شده است. ابعاد این محصول 210 × 445 × 250 میلی‌متر می باشد. 

در مجموع چای ساز بلزا مدل 21101 با توجه به ویژگی های کاربردی و همچنین طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، می تواند گزینه ای مناسب در میان محصولات مشابه بوده و جای خالی یک چای ساز کامل را در آشپزخانه شما پر کند. 

نماد اعتماد الکترونیکی