چای ساز بلزا مدل 21107

( )

چای ساز بلزا ( Belleza ) مدل 21107 با قوری شیشه ای به ظرفیت1 لیتر و کتری از جنس استیل با ظرفیت 2 لیتر، مجهز به سیستم اتوماتیک گرم نگهدارنده آب و دم کردن چای، ساخت ترکیه 

Belleza - بلزا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

220×165×350 میلی متر
1.15 کیلوگرم
1.3
1650
استیل ضد زنگ
استیل
شیشه
2
1

چای ساز بلزا مدل 21107 با بدنه ای از جنس شیشه و استیل امکان آماده سازی چای و آب جوش در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را برای شما فراهم می کند. این چای ساز با کتری 2 لیتری و قوری 1 لیتری جدیدترین چای‌ساز شرکت ترکیه ای بلزا ( Belleza ) است و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. توان مصرفی این چای ساز 1650 وات است که برای دستگاهی با این ابعاد و نوع مصرف، توان مناسبی محسوب می شود. جنس بدنه کتری از استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم و جنس بدنه قوری، از شیشه است. داخل قوری یک صافی یا فیلتر از جنس استیل به منظور ریختن چای یا دم نوش ها و دم کشیدن مطلوب آنها قرار داده شده است. تعبیه ترموستات استریکس strix انگلستان در این چای ساز موجب شده است تا دستگاه پس از به جوش آمدن آب، به صورت خودکار به حالت گرم نگهدارنده آب تغییر حالت دهد. چای ساز بلزا مدل 21107 مجهز به سیستم دم کردن چای به صورت اتوماتیک نیز می باشد. 

برق کل این دستگاه توسط پایه زیرین آن تامین می شود. با وجود این پایه، کتری این امکان را دارد که چرخش 360 درجه داشته باشد و برای مصرف کنندگان دسترسی مناسبی را فراهم  کند. وجود دو المنت که به صورت مسطح و مخفی قرار گرفته اند باعث شده تا شست و شوی دستگاه آسان تر انجام شود. همچنین مجهز به دو المنت مجزا برای حالت به جوش آوردن و گرم نگه دارنده می باشد. 

در مجموع چای ساز بلزا مدل 21107 با توجه به ویژگی های کاربردی و همچنین طراحی زیبا و کیفیت بالا، گزینه ای خوب در میان محصولات هم گروه خود می باشد و  می تواند تکمیل کننده زیبایی آشپزخانه شما باشد. 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول