برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پنکک خشک Free Love کد11

( )

کلید بهره‌مندی از آرایش زیبا، استفاده از یک پنکیک مناسب است که با رنگ و نوع پوست شما سازگاری داشته و بطور یکدست روی پوست صورت شما پخش شود. پنکیک ها جزء پرطرفدارترین و پرفروش ترین لوازم آرایشی است که به عنوان تثبیت سازی آرایش بر روی پوست استفاده می شود، پنکیک هابرق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود

Free Love - فری لاو

اتمام موجودی

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اگر پوستتان چرب است، از پنکیک های بدون روغن استفاده کنید و یا به عبارت دیگر از پنکیک های خشک استفاده کنید،در صورتی که پوستتان خشک است، به سراغ پنکیک‌هایی بروید که حاوی مرطوب‌کننده هستند. قبل از انتخاب پنکیک های سازگار با نوع پوستتان، باید آن‌ها را امتحان کنید.

برای این کار، لایه نازکی از هر یک را روی خط چانه‌تان بمالید و در نور طبیعی آن‌ها را با هم مقایسه کنید. هرکدام از آن‌ها که روی پوستتان محو شد، مناسب‌ترین پنکیکبرای شما است. به خاطر داشته باشید که آزمایش پنکیک روی پوست دست، کار اشتباهی است و همواره باید آن را روی پوست صورت و ترجیحاً در خط چانه امتحان کنید.

با توجه به این که رنگ و شدت نور طبیعی در فصل تابستان و زمستان متفاوت است، پیشنهاد ما یک پنکیک تیره برای تابستان و یک پنکیک روشن‌تر برای زمستان نیز میباشد.

شماره مجوز از وزارت غذا و دارو:3002/ظ/56

اگر پوستی خشک دارید برای بهتر شدن آرایشتان اینگونه عمل کنید:

  • قبل از زدن پنکک حتما کرم مرطوب کننده و یا کرم پودر زده وبا اسپری سبک آب کمی صورتتان را مرطوب کنید وبعد پنکک بزنید ویا پد پنکک رو کمی مرطوب کنید.

برای خانمهایی که می خواهند چهره ای جوان و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ استفاده از کرم پودر بهتر است یا پنکیک؟! یکی از مهمترین مراحل آرایش صورت آماده سازی پوست است که می توان گفت اساسی ترین قسمت میکاپ است چرا که اگر پوست یکدست و صاف دیده نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خود را آنطور که باید نخواهند داشت.

  • اولا : بدون در نظر گرفتن سن و رنگ پوست، اگر پوست براق و شفافی دارید که از انواع پوستهایی است که مثل آینه می درخشد اما هر از گاهی جوشهای ریزی هم در آن دیده می شود بهتر است بعد از زدن ضد آفتاب مخصوص پوستتان از پنکیک استفاده کنید چرا که در این مواقع پنکیک هم قدرت پوشانندگی خوبی برای جوشها دارد و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد داد که البته توجه داشته باشید که هیچگاه پنکیک را دور چشمها نزنید و تنها با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را کمی مات کنید.

  • دوما: اگر پوستی خشک دارید و همیشه مجبورید آن را با انواع کرمهای مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر است در بعضی موارد نه همیشه آن هم به ترتیبی که در پایین گفته شده است از پنکیک در پایان آرایشتان استفاده کنید چرا که در هر سنی که باشید خشکی پوستتان باعث میشود که با پنکیک خطوط چهره ی شما بیشتر مشخص شود، راه بهتر آن است که پس از استفاده از ضد آفتاب مخصوص پوستتان تنها از یک کرم پودر خوب استفاده کنید که در صورتی که دوست داشتید پوستتان مات دیده شود از نوع مات آن را تهیه کرده و روی ضد آفتابتان بزنید

  •  سوما: اگر پوستی کدر و دارای جوش و همینطور لکهای به جا مانده از جوش دارید و می خواهید آن را برای یک آرایش ملایم و زیبا آماده کنید بهتر است ابتدا ضد آفتاب فاقد چربی خود را بزنید، سپس از یک کرم پودر خوب که قابلیت پوشانندگی خوبی دارد استفاده کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آرام ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در پایان کار آرایش هم پد یا همان ابر پنکیک را برداشته و با حرکت گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را کمی از براقی به ماتی برسانید . باز هم در نظر داشته باشید که پد را اطراف چشمها نمالید، همینطور آن را روی پوست نکشید فقط بگذارید و بردارید.




 

نماد اعتماد الکترونیکی