بخرید و 10,465 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پارچ تصفیه آب اکسل

( )

پارچ و کلمن تصفیه آب اکسل با استفاده از یک فیلتر تصفیه، مواد مضر را از آب آشامیدنی می‌کاهد و سلامتتان را تضمین می‌کند. 

Xelle - اکسل

2,990,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

606 گرم
کل: 2.5 لیتر ، آب تصفیه شده: 1.5 لیتر
18 میلی‌متر
10 میلی‌متر
26 میلی‌متر

آب آشامیدنی شهری دارای املاح و باکتری های بسیاری است که برای ما مضر است . برخی از این مواد در تصفیه خانه و برخی در مسیر مانند لوله ها به آب اضافه می شود .این مواد علاوه بر تغییر مزه و بوی آب ، به کلیه ها آسیب بسیاری وارد می کند. آب های لوله کشی شهری توسط کلر تصفیه می شود که گاهی میزان کلر بیش از حد استاندارد است که باعث شده آب مزه کلر پیدا کند که بسیار خطر ناک بوده و در مدت طولانی باعث سنگ کلیه می شود با استفاده از این پارچ شما می توانید میزان کلر را کاهش داده و در نتیجه آب با مزه طبیعی داشته باشید.

در گذشته آب تصفیه شده چیز کمیابی بوداما امروزه تمام شهرها از آب تصفیه شده استفاده می کنند. با این حال آب شهری هم می تواند حاوی مواد مضر باشد. به همین دلیل خیلی خانه ها از دستگاه تصفیه آب استفاده می کنند که گاها میتواند پر هزینه باشد.شما میتوانید با استفاده از پارچ های تصفیه آب اکسل هزینه کمتری متحمل شوید .فیلتر قابل تعویض این پارچ تصفیه آب، کلر، املاح، جرم و رسوبات را از آب فیلتر می‌کند. همچنین پارچ کاملا قابل شستشو است و می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی شست‌وشو دهید. این محصول به شکلی طراحی شده است که به راحتی درون درب یخچال قرار می‌گیرد.

پارچ تصفیه آب اکسل مواد مفید و کلسیم آب را حفظ می کند.با تهیه این پارچ شما موادی نظیر ترکیبات مضر مانند نیترات و سولفات، ناخالصی‌هایی مانند آفت‌کش‌ها و مواد آلی وارد شده به آب و در نهایت  باکتری‌های مضر را از آب آشامیدنی‌تان می‌کاهید .یکی از ویژگی‌های این مدل استفاده از شمارنده دیجیتالی برای یادآوری تعویض ماهانه فیلتر است. هر فیلتر عمر مفیدی داردو با اتمام عمر مفید، دیگر فیلتر کارایی نخواهد داشت. بسیاری عمر فیلتر را نمی‌دانند یا زمان تعویض آن را فراموش می‌کنند. عملا این افراد از آب تصفیه نشده استفاده می‌کنند. اما برای این پارچ شمارنده‌ای در نظر گرفته شده تا زمان تعویض فیلتر را برایتان یادآوری کند. با استفاده از این ویژگی شما همیشه پارچی خواهید داشت که با کیفیت آب‌ آشامیدنی‌‌تان را تصفیه کرده و از کارایی آن کاسته نمی‌شود.

تفاوت پارچ با دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب فضای بسیاری اشغال می‌کند و نصب آن دردسرهای خودش را داردو این دستگاه‌ها از نظر قیمتی هم بسیاری گران‌تر از پارچ تصفیه کننده هستند. شاید بسیاری فضای کافی برای استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب را نداشته باشند برای این افراد پارچ تصفیه آب اکسل گزینه مناسبی است. این مدل با ظرفیت 2.5 لیتر حجم کل، 1.5 لیتر آب تصفیه شده برای استفاده آب آشامیدنی کافی است. شما می‌توانید این پارچ را در یخچابتان قرار داده و نیاز به فضای زیادی برای استفاده از این مدل را ندارید. برخی دستگاه‌ها تصفیه، املاح مفید را همراه با باعث املاح از آب می‌کاهد اما در این پارچ سعی شده تا مواد مفید مانند کلسیم، در آب باقی بماند. از نظر اقتصادی تهیه پارچ به صرفه‌تر از دستگاه است. یکی از ویژگی‌های این مدل، امکان جابه‌جایی آن است. برای مثال قصد سفر دارید، نمی‌توانید دستگاه‌ان را با خود به سفر ببرید و نصب کنید، اما همیشه می‌توانید پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 را همراه داشته باشید و در مسافرت‌ها هم آب تصفیه شده بیاشامید. در دستگاه‌های تصفیه کننده، برای آشامیدن آب خنک باید از پارچ استفاده کنید و آن را در یخچال قرار دهید اما این مدل به صورتی طراحی شده تا بتوانید آن را در یخچالتان قرار دهید.

فیلتر هوشمند

همانطور که گفته شد این مدل مواد مضر را از جدا کرده و مواد مفید را در آب باقی می‌گذارد. این کار به وسیله فیلتر هوشمند این پارچ صورت می‌گیرد. اکثر تصفیه‌کننده‌ها از فیلتر حاوی ترکیب‌های کربن آنتراسیت جهت فیلتر آب استفاده می‌کنند. این فیلتر برای آب‌های ایران بازدهی کافی را ندارد. فیلتر استفاده شده برای این پارچ کربن فعال گیاهی است. این ماده خاصیت گندزدایی دارد که تحت فرایند ویژه از پوست میوه‌هایی مانند نارگیل تولید می‌شود. این ماده در نقش جذب کننده‌ای قدرتمند ناخالصی‌های نامحلول مانند بنزن، حلال‌های آلی، ترکیبات روغنی و انواع بو و طمع‌های ناخواسته آب را به خود جذب می‌کند. فیلتر این محصول با حجم بزرگ طراحی شده تا بتواند مواد بیشتری را در خود جا داده و تا 125 لیتر آب‌شهری را با اثربخشی کامل تصفیه کند. بدین ترتیب از هرینه‌های خرید آب بطری و دستگاه تصفیه خانگی در خانواده به مقدار چشمگیری کاسته می‌شود.

نماد اعتماد الکترونیکی