بخرید و 227,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

هود آلتون مدل H601

( )

هود مخفی آلتون ( ALTON ) مدل H601 مجهز به سنسور حرارت و گاز و دود و موتور توربوی 4 دور با قدرت مکش 750 متر مکعب بر ساعت با نمای استیل و شیشه سکوریت

ALTON - آلتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
80
استیل و شیشه سکوریت
750 متر مکعب بر ساعت
توربو 4 دور
56 دسی بل
دو عدد SMD نواری بلند
یک عدد فیلتر 3 لایه قابل شست و شو و بزرگ
دارای سنسور حساس به دود، حرارت، بو و گاز
یک عدد جک گازی برای درب

هود آلتون مدل H601 یکی از تولیدات گروه صنعتی البا گاز است که محصولات خود را با نام تجاری آلتون به بازار عرضه می کند. طراحی زیبای این هود به همراه ویژگی های کاربردی، آن را به یکی از کامل ترین مدل های هود آلتون تبدیل نموده است. 

هود آلتون مدل H601 که از انواع هودهای مخفی محسوب می گردد، با طول 80 سانتی متر، موتور توربو 4 دور که قدرت مکش را تا  750 متر مکعب افزایش می دهد، می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب یک هود خانگی باشد. جنس بدنه این هود از جنس استیل و شیشه سکوریت مشکی بوده که علاوه بر مقاوم بودن، زیبایی ظاهری زیادی را نیز به محصول بخشیده است. 

کلیدهای لمسی تعبیه شده در این هود به شما امکان تنظیم ساعت، تایمر، سرعت موتور و کنترل سنسورهای دود و گاز و حرارت را می دهد. نکته مهم در انتخاب هود، تعداد و نوع فیلترهای آن است که در هود آلتون مدل H601 یک عدد فیلتر آلومینیومی سه لایه بزرگ و قابل شست و شو قرار داده شده است. سه لایه بودن فیلتر باعث می شود تا گرد و غبار و یا ذرات چربی در نهایت جذب یکی از لایه های فیلتر شوند.

یک عدد جک گازی برای درب، دو عدد لامپ SMD بلند و همچنین سنسورهای حساس به دود، گاز و حرارت از دیگر ویژگی های هود آلتون مدل H601 است که در مجموع آن را به انتخابی مناسب برای خرید یک هود خانگی تبدیل کرده است.

دلایل اعتماد به ما