برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مایکروویو 27 لیتری پاناسونیک مدل NN GF 574M

( )

مایکروویو پاناسونیک ( Panasonic ) مدل NN GF 574M دارای ظرفیت 27 لیتر، برنامه های پخت متنوع، پنل تنظیمات LED، قابلیت گریل و پخت ترکیبی

Panasonic - پاناسونیک

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

326 میلی متر
529 میلی متر
422 میلی متر
12/7 لیتر
مایکروویو
27 لیتر
کف سرامیک
2007394758892

مایکروویو پاناسونیک مدل NN GF 574M با ظرفیت 27 لیتر و توان 1000 وات، یکی از محصولات بی نظیر شرکت پاناسونیک است. این مایکروویو، دارای برنامه های پخت متنوعی از جمله برنامه پخت مخصوص پاستا، برنج، گوشت، ماهی، مرغ و سبزیجات بوده که به وسیله انتخاب هرکدام از آنها، می توانید انواع متنوعی از موادغذایی را در این مایکروویو طبخ نمایید. همچنین با انتخاب قابلیت پخت ترکیبی، می توانید موادغذایی مختلفی را به صورت همزمان داخل مایکروویو بپزید. برنامه پخت سطحی برای موادغذایی که باید حالت ترد داشته باشند نیز با کلید Combi Crispy قابل انتخاب است. برای انتخاب زمان پخت در این مایکروویو می توانید از گزینه های پخت 10 دقیقه ای، یک دقیقه ای و 10 ثانیه ای استفاده نمایید. همچنین علاوه بر این موارد، کلیدی برای انتخاب زمان دلخواه و تنظیم ساعت و تایمر نیز وجود دارد. این مایکروویو دارای پنل دیجیتال LED با دکمه های لمسی است که علاوه بر زیبایی که به محصول بخشیده، کار با آن را نیز آسان ساخته است.

قابلیت گریل، سینی تخت با 31 درصد فضای بیشتر و قابلیت گرم کردن مجدد به صورت اتوماتیک، از دیگر ویژگی هایی است که مایکروویو پاناسونیک مدل NN GF 574M را به گزینه ای مناسب برای خرید یک مایکروویو خانگی تبدیل می نماید. 

نماد اعتماد الکترونیکی