بخرید و 436,450 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ماشین لباسشویی دوو تمام هوشمند 8 کیلویی مدل DWK VIVA81 سیلور

( )

ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو (DAEWOO)، دور موتو 1400، 12 برنامه شست و شو

2 سال ضمانت انتخاب سرویس و 10 سال خدمات پس از فروش

Daewoo - دوو

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سیلور
85 سانتی متر
59.5 سانتی متر
59 سانتی متر
64 کیلو گرم
24 ماهه
انتخاب سرویس
اتوماتیک
8
1400
LED
12
1
+++A

لباسشویی مدل DWK-VIVA81 از سری لباسشویی های هوشمند دوو تحت عنوان ویوا تولید و عرضه شده است. در این سری از لباسشویی دوو از نسل جدید موتورهای بدون تسمه به نام دایرکت درایو (Direct Drive) استفاده شده است. موتور دایرکت درایو، موتوری بدون تسمه است که مستقیما به دیگ شست و شو وصل شده است و موجب کاهش مصرف انرژی، کاهش لرزش و صدا و در نهایت افزایش عمر موتور لباسشویی می شود. همچنین با لباسشویی های دارای موتور دایرکت درایو، فضای داخلی لباسشویی بیشتر شده و ظرفیت دیگ شست و شو بالا می رود. در نتیجه شما می توانید در هر شست و شو حجم بیشتری از لباس ها را با مصرف انرژی پایین تر بشویید. از دیگر ویژگی های این سری از لباسشویی های دوو فناوری نانوسیلور و طراحی منحصر به فرد آن می باشد.

لباسشویی دوو

این سری از ماشین های لباسشویی دارای برنامه های متنوع شست و شو از جمله شست و شوی با تاخیر و شست و شوی ویژه لباس های کودک می باشد که سبب محبوبیت این دستگاه ها شده است. رتبه مصرف انرژی +++A این محصولات موجب 35% صرفه جویی در مصرف انرژی می شود که از مزایای لباسشویی های سری ویوا دوو می باشد. 

لباسشویی 8 کیلویی دوو

لباسشویی 8 کیلویی دوو مدل DWK-VIVA81 از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات دوو است. 12 برنامه ویژه شست و شو، سیستم حباب ساز و سیستم ضد چروک این ماشین لباسشویی راحتی و کارایی را برای کاربران به ارمغان آورده است. در این لباسشویی حداکثر دور خشک کن 1400دور در دقیقه است که شما می توانید به میزان مورد نظر خود آن را تغییر دهید. فناوری حباب ساز که در این لباسشویی به وسیله ژنراتور یا مولد کار گذاشته شده است، دارای مزایایی از قبیل کاهش مصرف انرژی تا 70% به دلیل عدم استفاده از هیتر، جلوگیری از آسیب رسانی به الیاف لباس به دلیل استحکاک کم تر و کیفیت شست و شوی بهتر است که این ویژگی به دلیل بالاتر بودن سرعت جذب حباب در بافت پارچه می باشد.

لباسشویی DAEWOO

دلایل اعتماد به ما

شستو شو ی عالی. نه صدای بلند داره و نه لرزش

کار کردن باهاش راحته ما هم از همین داریم