بخرید و 479,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی دوو 8کیلویی 1400دور مدل DWK 8141TS سفید با کنترل پنل نقره ای

( )

ماشین لباسشویی دوو سری زن لایف مدل : DWK-8141

Daewoo - دوو

137,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید با کنترل پنل نقره ای
85
59.5
63.4
130ماهه
اتوماتیک
8کیلویی
1400
14
بیصدا
بیصدا
+++A

ماشین لباسشویی دوو مدل 8141 با رنگ بدنه سفید / سیلور و دور موتور 1400 دور در دقیقه، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد. لباسشویی Daewoo ZEN 8141 به دلیل داشتن ظرفیت 8 کیلویی ، برای منازل متوسط و یا پرجمعیت مناسب خواهد بود و بطور کلی، محصولی مناسب با عملکرد و بهر‌ه‌وری مناسب به شمار می رود.

یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد، دیگ تعبیه شده برای این لباسشویی دوو که ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارد، نسل جدید درام  (Emerald Drum) است که از صدمه دیدگی البسه جلوگیری می نماید و اصطکاک میان لباس‌های درحال شستشو و دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

هیتر سرامیکی تعبیه شده در این لباسشویی باعث سریعتر گرم شدن و حفظ طولانی مدت حرارت در دستگاه می شود که در کاهش مصرف انرژی نیز تاثیر چشمگیری خواهد داشت. همچنین بالانس اتوماتیک ، باعث تراز البسه پیش از شستشو و دور خشک کن شده و مانع از تولید صدا و لرزش در حین شستشو می گردد.

فناوری های شرکت کره ای دوو :

  1. تکنولوژی حباب ساز که عملکرد این تکنولوژی بدین گونه است که آب و مواد شوینده را پیش از آغاز چرخه‌ی شستشو با هوا ترکیب و کفی را تولید می کند که سریع‌تر از کف‌های معمولی به بافت لباس‌ها نفوذ و منابع آلودگی را از بین می برد.
  2. سریع 19 دقیقه ای که باعث کاهش زمان و مصرف انرژی کمتر برای شستن لباسها نیز میشود.

از دیگر ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی 8141 دوو :

  • صفحه نمایش بزرگ لمسی

  • سیستم روشنایی در داخل درام

  • شستشو با تاخیر که با استفاده از شستشوی زمان بندی شده میتوان از قبل، زمان آغاز شستشو را در لباسشویی تنظیم نمود تا در زمان تعیین شده اقدام به شستشو نماید.

  • فناوری نانو سیلور: موجب ضدعفونی لباسها شده و عوامل بیماری زا را تا 99/9 از بین می برد.

  • شستشوی زمانبندی شده Delay Wash: قابلیت استفاده از زمانبندی شروع به کار این ماشین لباسشویی ، این امکان را به شما می دهد تا حتی مواقعی که در منزل نیستید اقدام به شستشوی لباس ها کنید و یا شستشو را به صورت برنامه ریزی شده به ساعاتی غیر از ساعات اوج مصرف موکول کنید. 

  • خشک کن 1400 دور در دقیقه خشک کن نهایی بر روی حداکثر دور، باعث آبگیری لباس ها تا 80 درصد خواهد شد. 

  • پاشش محلول شوینده Clean Jet Shower: سیستم اسپری آب و مواد شوینده به داخل درام در ماشین لباسشویی دوو سری ZENموجب نفوذ بهتر این مواد به الیاف لباس ها و در نتیجه تمیزی بیشتر آنها خواهد شد.سیستم حباب ساز Air Bubble System با استفاده از این سامانه محلول شوینده به صورت حباب وارد درام خواهد شد. حباب ها خاصیت پاک کنندگی بالایی دارند و لباس ها حتی در آب سرد نیز بسیار تمیز خواهد شد.

  • درام زمردی ( Emerald Drum ): طراحی زیبا و فرمان پذیر با اشاره انگشت شکل خاص درام این محصول علاوه بر ایجاد سطح تماس موثر جهت شستشوی بهتر لباس ها، به گونه ا ی طراحی شده تا از تار و پود لباس ها در هر بار شستشو بیشترین محافظت پیش شستشو ( Pre Wash ) به عمل آید.در صورتی که لباس ها بسیار کثیف باشد، آنها را پیش ازشستشوی اصلی به یک پیش شستشو مهمان کنید.

  • عملکرد آرام و بی صدا: بدنه اکو Eco Body : بدنه و دیواره های جانبی این سری از  ماشین لباسشویی به گونها ی فرم دهی و طراحی شده تا چرخش سریع موتور خدشه ای به پایداری و بی صدایی دستگاه وارد نکند. 

  • بالانس اتوماتیک البسه Auto Balancing: پیش از شروع عملیات شستشو و آغاز چرخش خشک کن،لباس ها در سطح درام تراز شده تا از لرزش و تولید صدای اضافه در حین شستشو جلوگیری شود.

  • موتور دایرکت درایو Direct Drive Motor: عملکرد مستقیم موتور بدون تسمه علاوه بر آنکه موجب به صفر رسیدن لرزش و کاهش صدا و استهلاک دستگاه می شود،دارای طول عمر بالایی است.

  • دستیار حرفها ی مادران جوان: فناوری نانوسیلور Nano Silver Technology: فناوری ضدعفونی لباس ها از طریق یون نقره در لباسشویی دوو باعث خواهدشد تالباس های کودک شما تا 9/ 99 درصد از تمام عوامل بیماری زا پاک شوند.

  • شستشوی لباس کودک Baby Care Program: این برنامه ویژه شستشوی لباس کودک است. با استفاده از این برنامه مطمئن خواهید بود تمام آلودگی ها، عوامل حساسیت زا و لکه ها ازبین خواهد رفت.

آنلاین کالا با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب در خدمت شماست.

آنلاین کالا این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

شرکت دوو یک شرکت کره ای است که در سال 1967 در سئول تاسیس شد . دوو ، تا قبل بحران مالی سال 1997 بعد از هیوندای ، دومین شرکت بزرگ کره جنوبی به شمار می رفت و اکنون در زمینه های مختلف فعالیت می نماید.

نماد اعتماد الکترونیکی