بخرید و 805,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل 91414

( )

Pakshoma 91414 Washing Machine 9Kg

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 91414 سفید:مجهز به سیستم شستشوی جادویی

جهت مشاهده سایر مدل های ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما کلیک کنید.

Pakshoma - پاکشوما

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
850 میلی متر
595 میلی متر
495 میلی متر
66کیلوگرم
24 ماهه
پاک سرویس
اتوماتیک
9
1400
310
180
16
62 دسی بل
76دسی بل
سرد و گرم
A

ماشین لباسشویی 9 کیلویی بدون تسمه پاکشوما ، با قدرت و امکانات منحصر به فرد خود توانسته یکی از محصولات محبوب پاکشوما به شمار بیاید. شرکت پاکشوما با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا، توانسته بخش بزرگی از بازار لوازم خانگی ایران را در دست بگیرد. مناسب بودن قیمت ماشین لباسشویی با توجه به قابلیت های آن از دلایل بسیار مهم در انتخاب این لباسشویی میباشد.

هر خانواده با جمعیت متوسط، با توجه به حجم زیاد لباسها در شستشوی روزانه، نیازمند یک لباسشویی با ظرفیت نسبتا بالا میباشند. شسشتوی تکه های بزرگ همانند پتو و پارچه مستلزم یک لباسشویی با موتور قوی است.این ماشین لباسشویی گزینه مناسبی برای خرید میباشد و میتواند به نیازهای شما پاسخگو باشد.

بدنه مقاوم این ماشین لباسشویی موجب پایستگی و بالانس بهتر لباسشویی در هنگام شستشو میشود. دیگ تمام استیل این ماشین لباسشویی، لباسها را با کیفیت بسیار بالایی شستشو میدهد. بدنه این لباسشویی به دلیل مقاوم بودن و ویژگی های ذکر شده موجب کم صدا بودن این ماشین لباسشویی میباشد.

موتور این ماشین لباسشویی از نوع بدون تسمه میباشد، این موتور ها به دلیل قدرت زیاد و سرعت 1400 دور بر دقیقه، تاثیر به سزایی در سرعت شستشو و خشک کردن لباسها دارد. موتور های بدون تسمه Inverter کم مصرف هستند، این موضوع ارتباط مستقیم با نحوه انتقال انرژی موتور به دیگ دارد. زیرا، در موتور های تسمه ای، انرژی موتور از طریق تسمه به دیگ منتقل میشود، به همین دلیل انرژی زیادی تلف میشود، به همین خاطر، موتور این لباسشویی انرژی تلف نمیکند و مصرف بهینه تری نسبت به سایر مدل موتور ها دارد. گرید مصرف انرژی این موتور های بدون تسمه A میباشد و این یک مزیت به حساب می آید.

سیستم مدیریت و کنترل یک ماشین لباسشویی، مهمترین بخش آن میباشد. طراحان این لباسشویی با تعبیه یک صفحه نمایش LED ، نمایش برنامه در حال اعمال و زمان اتمام شستشو را برای ما به نمایش میگذارد. همچنین این ماشین لباسشویی از قابلیت تاخیر در حین شستشو بهره مند میباشد، این تاخیر به ما امکان موکول کردن شستشو به زمان دیگری را امکان پذیر میکند.

این ماشین لباسشویی از 16 برنامه برخوردار میباشد. در کنار صفحه نمایش یک دکمه ولومی قرار داده شده تا برنامه شستشوی مد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از برنامه های موجود شستشوی اقتصادی کتان میباشد. زیرا، لباسهایی که از جنس کتان میباشند، نیازمند شستشو به روش خاصی هسند تا انرژی کنترل شده مصرف شود، دلیل مصرف آب زیاد کتان، نوع الیافت آن میباشد. زمان شستشوی این نوع لباسها زمان بیشتری نیازمند است.

کارکرد شستشوی لباسشویی با توجه به ساماندهی این سیستم به نحوی تنظیم میشود تا لباسها با تمام قدرت لباسشویی و کنترل شده شستشو شوند.

عیب یابی هوشمند از سیستم های منحصر به فرد این لباسشویی میباشد. زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار خرابی و اختلال میشود، شما با نصب کردن نرم افزار مروبطه و متصل کردن آن با ماشین لباسشویی، میتوانید متخصصین فنی شرکت پاکشوما را در اطلاع بگذارید و از خراب بودن قسمت خراب شده لباسشویی اطلاع حاصل کنید.

سیستم ضد چروک این لباسشویی پاکشوما با وجود این قابلیت بسیار مفید، از چروک شدن البسه شما جلوگیری میکند. با نحوه چرخش صحیح دیگ و قرار گرفتن لباسها در حالت مناسب، به همین دلیل از چروک شدن لباسهای شما جلوگیری میشود و هنگام اتو کردن لباسها با تغییر شکل لباسها مواجه نمیشوید.

دلایل اعتماد به ما