بخرید و 667,625 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94627 ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94627 دارای 14 برنامه شستشو، موتور دیجیتال اینورتر و تکنولوژی نانو سیلور

Snowa - اسنوا

190,750,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850
595
درب از جلو
اتوماتیک
9
1400
تک شیر
150
14
A+++ -60%
درام نسل جدید الماسه(Diamond Drum)
LED همراه با دکمه های لمسی
نقره ای
635

 ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94627 دارای تکنولوژی های برتر در ساختار خود بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. قابلیت افزودن لباس هنگام شستشو  که توسط آن در هر زمان که بخواهید حتی در حین شستشو می توانید لباس های چرک دیگری را به دستگاه اضافه کنید. این موضوع  صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژِی  داشته و طول عمر دستگاه بیشتر می شود. مصرف انرژی در این محصول دارای رده A+++ (-60) می باشد و به این معنی است که 60 درصد بهینه تر از حالت استاندارد مصرف انرژی دارد. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94627 دارای برنامه تخصصی شستشو Blue Shine می باشد. این فن آوری دارای قابلیت ضدعفونی کنندگی قدرتمند می باشد. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز ازون کار می کند. ازون تولید شده به نابودی باکتری ها و مشکلات پوستی می انجامد و کمک می کند تا البسه را تا 99.9 درصد ضدعفونی می کند. همچنین قابلیت بو زدایی از البسه نیز تا حدود 60 درصد را دارد.

موتور موجود در ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94627 از نوع Q-BLDC Drive می باشد، این موتور بدلیل قابلیت برنامه ریزی ، سرعت چرخش رو با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتا منجر به کاهش صدا، کاهش لرز و میزان انرژی می باشد. وجود سیستم JET WASH در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94627 باعث می شود تا شستشوی البسه با قدرت بالاتری انجام شود و سخت ترین لکه ها به آسانی انجام می شود.

وجود درام الماسه Diamond Drum که طراحی بسیار هوشمندانه و زیبایی داشته و حفره های الماسی شکل آن در نسل جدید درام، باعث عدم آسیب به الیاف البسه شده و کیفیت شستشو افزایش می باشد و همچنین چین و چزوک در ان کمتر بوده و در نتیجه البسه اتوکشی آسانی دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی