بخرید و 821,800 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9400T ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی اتوماتیک دوو مدل DWK-9400T سری سنیور رنگ سفید پنل سفید، مجهز به موتور دایرکت درایو نسل سوم و ظرفیت مخزن 9 کیلوگرم

Daewoo - دوو

234,800,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850
595
52 دسی بل
درب از جلو
اتوماتیک
9
1400
تک شیر
120
14
72 دسی بل
+++A
درام زمردی
دایرکت درایو
سفید پنل سفید
نانو سیلور
635

 این ماشین لباسشویی 9 کیلویی دوو دارای فناوری شستشوی همراه با بخار (Wash Steam) و قابلیت افزودن لباس هنگام شستشو (Item Add) می باشد. با استفاده از برنامه افزودن لباس در زمان شستشو می توانید لباس های فراموش شده را به لباسشویی اضافه کنید. سنسور MEMS یکی دیگر از برنامه های کاربردی در این مدل ماشین لباسشویی است این سنسور در هر مرحله از شستشو، بر اساس میزان حجم لباس، بهترین دور خشک کن را انتخاب می کند. همچنین این ماشین لباسشویی دارای دو نازل قدرتمند است که محلول شوینده را بر روی لباس اسپری می کند. این قابلیت باعث می شود تا کیفیت بافت پارچه حفظ شود و همچنین میزان مصرف انرژی کاهش یابد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9400T دارای ظرفیت 9 کیلوگرم بوده و شامل 14 برنامه شستشو می باشد. رده مصرف انرژی این لباسشویی A+++ (60%-) می باشد. از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی دوو می توان به سیستم شستشوی پاششی دوگانه Shower Jet Twin ، هیتر سرامیکی ، جاپودری دوحالته (پودر و مایع) ، برنامه شستشوی بیصدا (Wash Night) و هفت حرکت جادویی شستشو (7Mode) اشاره کرد. برنامه 7Mode در لباسشویی دارای 7 نوع شستشو متنوع است که می توانید با توجه به نوع پارچه و الیاف لباس، نوع شستشو را انتخاب کنید. همچنین موتور دستگاه از نوع نسل سوم دایرکت درایو (Direct Drive) است این موتور علاوه بر چرخش معمولی و شستشوی لباس‌ ها، حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را با توابع هوشمند خود در اختیار تان قرار می دهد. 

نماد اعتماد الکترونیکی