بخرید و 647,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94616 ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی اتوماتیک اسنوا مدل SWM-94616 دارای قابلیت هوشمند wash in wash و موتور دیجیتال اینورتر Q-BLDC

Snowa - اسنوا

185,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850*595*635 میلی متر
درب از جلو
اتوماتیک
9
1400
180
14
+++A
درام الماسه
دیجیتال اینورتر
سفید

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94616 جدیدترین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا از سری Wash in Wash می باشد. لباسشویی های سری wash in wash جزو محبوب ترین محصولات اسنوا می باشند که از امکانات جدیدتر و به روزتری بهره می برند.

لباسشویی 9 کیلوگرمی واش این واش اسنوا از موتور پیشرفته دیجیتال اینورتر یعنی Q-BLDC و خشک کن 1400 دور دردقیقه برخوردار است. این موتور برای انواع پارچه شستشوی بهینه ای را به ارمغان می آورد و همچنین انرژی کمتری را برای شستن لباس ها صرف می کند؛ همین امر موجب کاهش مصرف انرژی آن شده و رتبه مصرف انرژی آن را به (%60-) +++A رسانده است.

تعداد 14 برنامه شستشو برای لباسشویی SWM-94616 اسنوا در نظر گرفته شده است که میتوانید که نسبت به نوع لباس، پارچه یا مدت زمان، برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مهم ترین مزیت ماشین لباسشویی Wash In Wash وجود درب مکمل برای اضافه کردن لباس حین شستشو می باشد. این ویژگی باعث می شود تا در هر زمان بتوانید لباس های کثیف را درون لباسشویی بیندازید. 

درب مکمل واش این واش فقط مختص لباس ‌های جامانده و فراموش شده قبل از شستشو نیست؛ برای نمونه اگر پارچه‌ خاصی (همانند لباس های بسیار ظریف) به شست ‌و شوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست ‌و شو در کنار سایر البسه باشد و می ‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد.

همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند را می توان پس از پایان شست‌ و شو و هنگام آب ‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌ زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می ‌کند.

همچنین اسنوا متناسب با نیاز خانواده های ایرانی و حفظ اصول شرعی شستشو لباس ها تمامی ماشین لباسشویی های خود را مجهز به آبکشی شرعی نموده است.

نماد اعتماد الکترونیکی