بخرید و 952,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل MD1069

لباسشویی اتوماتیک جی پلاس با ظرفیت 10.5 کیلوگرم و سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه

 G plus - جی پلاس

267,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850*580*595 میلی متر
درب از جلو
1400
16 برنامه شستشوی اصلی+8 برنامه تکمیلی
+++A
10.5 کیلوگرم
اینورتر
سفید، تیتانیوم
لمسی

ماشین ماشین لباسشویی مدل MD1069 با ظرفیت 10.5 کیلوگرم از کارآمدترین ماشین لباسشویی‌های تولید جی‌پلاس است. در پشت ظاهر زیبای این ماشین ماشین لباسشویی، تکنولوژی به‌روز و با راندمان زیاد قرار دارد تا جایی‌که رده‌ی مصرف انرژی آن A+++ تعیین ‌شده است. ظرفیت زیاد این ماشین شست‌وشوی میزان زیادی البسه و پارچه را ممکن می‌سازد. دهانه‌ی بسیار عریض ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل MD1069 این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد تا البسه‌ی حجیم، پارچه‌های بزرگ و حتی لحاف را در آن به‌راحتی جای دهد. پنل کنترلی ماشین ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل MD1069 در جلوی آن قرار گرفته و کارکردن با این پنل بسیار راحت است.

یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه برخورداری از تکنولوژی Ozone Wash است.گاز اوزون که به عنوان یک ضد عفونی کننده قوی و موثر در دنیا شناخته شده و در صنایع مختلف همچون ضد‌عفونی محیط های‌ بیمارستانی کاربرد دارد، برند جی‌پلاس با بهره‌گیری از تکنولوژی بی‌نظیر Ozone Wash  قابلیت ضدعفونی لباس‌های شما را در ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل MD1069 فراهم کرده است. در این مدل قطعه Ozone Generator گاز اکسیژن را از هوا گرفته و تبدیل به گاز اوزون نموده، سپس وارد دیگ ماشین لباسشویی می‌کند تا لباس‌ها و محیط داخلی ماشین لباسشویی شما را ضد‌عفونی نماید. شما می‌توانید از قابلیت Ozone Wash حتی به صورت برنامه اصلی استفاده کنید، به این معنی که شما می‌توانید لباس‌های خود را بدون استفاده از آب و مواد شوینده به صورت کاملاً خشک، ضد‌عفونی نمایید. 

دیگر تکنولوژی فوق‌العاده ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل MD1069 موتور Direct Drive آن است. این موتور با حذف تسمه و انتقال قدرت به صورت مستقیم از موتور به دیگ، صدا و لرزش را به حداقل رسانده و این محصول را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ماشین لباسشویی جی‌پلاس تبدیل کرده است. 

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل MD1069  به کمک تکنولوژی فوق العاده inverter علاوه بر کاهش مصرف انرژی با گرید A+++  توانسته لیست متنوعی از برنامه‌ها را در خود جای دهد، که متناسب با جنس لباس‌ها، نوع لکه ها و زمان مورد نظر شما قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های این مدل 16 برنامه اصلی به‌ همراه 8 برنامه تکمیلی شستشواست. برنامه های متنوع همچون شستشوی سریع، شستشو و استریلیزه اختصاصی لباس‌ها مانند لباس کودکان High Temp، شستشوی لباس‌های حساس، شستشو در زمان دلخواه، شستشو لباس‌هایی از جنس پر Feather، امکان تنظیم دلخواه زمان شستشو با توجه به میزان کثیفی لباس ها Time Wash، شستشوی لباس‌های رنگی و جنس‌های مختلف تجربه استفاده راحت و لذت بخشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی