برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشين لباسشويي 8 کيلويي دوو مدل DWK-YOUNG86C

مجهز به هیتر سرامیکی، موتور نسل برتر پر بازده دایرکت درایو، فناوری نانو سیلور، رتبه مصرف انرژی پایین، اتوکشی آسان

Daewoo - دوو

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید پنل سفید
63 × 59.5 × 82.5 cm
درب از جلو
اتوماتیک
8
1400
LCD پنل سفید
150
14
+++A

ماشين لباسشويي 8 کيلويي دوو مدل DWK-YOUNG86C محصولي جديد از شرکت دوو مي باشد که به بازار وارد شده است. طراحي بسيار زيبا و عملکرد بي نظير اين محصول مخاطبان بسياري را به خود جلب کرده است. . اين محصول داراي برنامه هاي شستشوي کابردي براي نياز مصرف کنندگان است که بستگي به نياز خود مي توانيد از آن برنامه استفاده کنيد.
این مدل ماشین لباسشویی دوو بهره مند از هیتر سرامیکی می باشد که سبب گرم شدن سریع و حفظ طولانی مدت حرارت دستگاه می شود که کاهش مصرف بی نظیری خواهد داشت و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.
ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-YOUNG86C داراي دور موتورخشک کن قابل تنظيم مي باشد. همچنين مجهز به سيستم ضد چروک و اتو کشي آسان است. این محصول مجهز به سیستم شستشوی دستی، شروع شستشو با تأخیر می باشد.
تعداد برنامه هاي شستشوي متعدد اين محصول به شما کمک مي کند تا بهترين کاربرد را داشته باشيد و سبب طول عمر ماشين لباسشويي و همچنين دوام لباسهاي شما مي شود. این مدل ماشین لباسشویی دوو از برنامه لکه بری لباس و سیستم پیش شستشوو شستشوی سریع بهره مند است.
ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-YOUNG86C مجهز به تکنولوژي نانو سيلور مي باشد. سيستم شستشوي نانو سيلور در این محصول حدود 400 میلیارد یون نقره را موقع شستشو آزاد نموده و در نتیجه خاصیت استریل کنندگی آن 99 درصد است. اين ويژگي علاوه بر اينکه لباس هاي شما را مي شويد ، تمامي بوهاي مطبوع و باکتري هاي لباس را از بين مي برد و آنها را ضدعفوني مي کند.
اين محصول مجهز به موتور دايرکت درايو مي باشد که سبب طول عمر آن و کاهش انرژي مصرفي مي شود. لذا سیستم خودکار تشخیص خطا دارد. موتور دایرکت درایو مستقیماً به دیگ وصل شده و با طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش میزان صدا را پایین آورده و دوام ماشین لباسشویی را بیشتر می کند. لذا با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرزی مصرفی، فضای داخل ماشین لباسشویی بیشتر می شود و ظرفیت دیگ افزایش پبدا می کند و درنتیجه لباس بیشتری می توان جا داد.

نماد اعتماد الکترونیکی