بخرید و 591,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ماشين لباسشویی دوو مدل DWK-8542V ظرفیت 8 کیلوگرم

مجهز به موتور نسل برتر دایرکت درایو، رتبه مصرف انرژی پایین، سیستم حباب ساز، فناوری نانو سیلور

Daewoo - دوو

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

نقره ای
63.5 × 59.5 × 85 cm
درب از جلو
اتوماتیک
8
1400
مشکی با دکمه های لمسی
120
14
+++A

ماشين لباسشویی دوو مدل DWK-8542V ظرفیت 8 کیلوگرم محصولی جديد از شرکت دوو می باشد که به بازار وارد شده است. طراحی بسيار زيبا و عملکرد بی نظير اين محصول مخاطبان بسياری را به خود جلب کرده است. اين محصول دارای برنامه های شستشوی کابردی برای نياز مصرف کنندگان است که بستگی به نياز خود مي توانيد از آن برنامه استفاده کنيد. شاید برای شما پیش آمده که لباسی را فراموش کرده اید یا پس از شستشو می خواهید اضافه کنید، در چنین صورت از برنامه اضافه کردن لباس پس از شستشو می توانید استفاده کنید.
ماشين لباسشویی دوو مدل DWK-8542V داراي دور موتورخشک کن قابل تنظيم مي باشد. همچنين مجهز به سيستم ضد چروک و اتو کشی آسان است. این محصول مجهز به سیستم شستشوی دستی، شروع شستشو با تأخیر می باشد.
تعداد برنامه های شستشوی متعدد اين محصول به شما کمک می کند تا بهترين کاربرد را داشته باشيد و سبب طول عمر ماشين لباسشویی و همچنين دوام لباسهای شما می شود. این مدل ماشین لباسشویی دوو از برنامه لکه بری لباس و سیستم پیش شستشو و شستشوی 19 دقیقه ای بهره مند است.
ماشين لباسشویی دوو مدل DWK-8542V مجهز به تکنولوژی نانو سيلور می باشد. سيستم شستشوی نانو سيلور به معنای استفاده از ذرات نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانو متر می باشد. اين ويژگی علاوه بر اينکه لباس های شما را می شويد، تمامی بوهای نا مطبوع و باکتری های لباس را از بين می برد و آنها را ضدعفونی می کند.
اين محصول مجهز به موتور دايرکت درايو می باشد که سبب طول عمر آن و کاهش انرژی مصرفی می شود. لذا سیستم خودکار تشخیص خطا دارد. موتور دایرکت درایو مستقیماً به دیگ وصل شده و با طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش میزان صدا را پایین آورده و دوام ماشین لباسشویی را بیشتر می کند. لذا با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرزی مصرفی، فضای داخل ماشین لباسشویی بیشتر می شود و ظرفیت دیگ افزایش پبدا می کند و درنتیجه لباس بیشتری می توان جا داد.

دلایل اعتماد به ما