بخرید و 577,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM 84527 ظرفیت 8 کیلوگرم

مجهز به موتور هوشمند دایرکت درایو، رتبه مصرف انرژی A+++ ، سرعت چرخش موتور 1400 دور بر دقیقه، صفحه نمایش لمسی LED

Snowa - اسنوا

165,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850 میلی‌متر
595 میلی‌متر
635 میلی متر
درب از جلو
اتوماتیک
8
1400
لمسی LED
14
A+++ -35%

ماشین لباسشویی یکی از لوازم مهم و ضروری برای هر خانواده محسوب می شود. شرکت اسنوا مجموعه ای بی نظیر در تولید لوازم خانگی ماشین لباسشویی اُکتا مدل       84527  را بازار وارد کرده است . این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرم می باشد. یکی از ویژگی های بارز این  مدل  84527 که نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است و باعث تقاضای آنها شده، برنامه های شستشو به زبان شیرین فارسی همراه با صفحه نمایش لمسی است.  ماشین لباسشویی اُکتا  اسنوا مجهز به موتور دایرکت درایو   می باشد.
ویژگی دیگر این مدل  84527 بی سرو صدا بودن این دستگاه است. به دلیل مصرف بسیار کم برق آن از متقاضیان زیادی برخوردار می باشد. استفاده از موتورهای هوشمند دایرکت درایو  به دلیل  اتصال مستقیم موتور و حذف تسمه باعث کاهش چشمگیر لرزش ، کاهش مصرف و افزایش طول عمر محصول می شود. قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش موتور را با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتاً منجر به کاهش صدا و میزان مصرف انرژی می گردد. این ماشین لباسشویی  علاوه بر این 14 برنامه شستشو دارد. لباس هایی که حساس هستند و  باید سر فرصت شسته بشن تا اونایی که  کثیف هستند و باید سریع در 19 دقیقه شسته بشن. یا لباس کودک که نیاز به پیش شستشو، عملیات ضدعفونی و تطهیر دارد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل  84527 دارای یک شستشوی واقعی با شبیه سازی حرکات شستشو با دست با درام الماسه مجهز به تکنولوژی نانو سیلور جهت باکتری زدایی می باشد. این محصول دارای راهنمای فارسی برنامه ها است . مجهز به صفحه نمایش لمسی و قابلیت تنظیم دمای آب تا 95 درجه و درام الماسه جهت بهبود کیفیت شستشو و مانع از آسیب به بافت لباس قسمتی از قابلیت های ماشین لباسشویی اُکتا  اسنوا است. برای مصرف کنندگانی که معتقد به پاکیزگی شرعی لباس های خود هستند این مدل ماشین لباسشویی  اُکتا اسنوا مدل   84527 مجهز به آبکشی شرعی می باشد که یک شستشوی پاک با قابلیت منحصر به فرد جریان سیال آب کُر را انجام می دهد. با موتور ماشین لباسشویی اُکتا مدل  84527  لباس کیفیت پیدا کرده و در نهایت پس از خشک شدن لباس دیگر خبری از لکه های به جا مانده از مواد شوینده بر روی لباس های تیره تر نیست. این ماشین لباسشویی اُکتا  با پنل لمسی مناسب کسانی است که به ظاهر شیک و مدرن ماشین لباسشویی اهمیت می دهند.

نماد اعتماد الکترونیکی