بخرید و 630,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616 ظرفیت ۸ کیلوگرم مجهز به موتور اینورتر، رتبه مصرف انرژی +++A،  صفحه نمایش لمسی LED، درب مشکی با نوع ADD DOOR

Snowa - اسنوا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850 میلیمتر
595 میلیمتر
635 میلیمتر
51 دسی بل
درب از جلو
اتوماتیک
8
1400
14
+++A

شرکت اسنوا مجموعه ای بی نظیر در تولید لوازم خانگی ماشین لباسشویی واش این واش  جدید  مدل   SWM-84616  را به بازار وارد کرده است . این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرم می باشد. یکی از ویژگی های بارز این مدل SWM-84616 که نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است و باعث تقاضای آنها شده، برنامه های شستشو به زبان شیرین فارسی همراه با صفحه نمایش لمسی است. ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا مجهز به موتور دیجیتال اینورتر می باشد.
ویژگی دیگر این مدل  SWM-84616 بی سرو صدا بودن این دستگاه است. به دلیل مصرف بسیار کم برق آن از متقاضیان زیادی برخوردار می باشد. موتورهای دیجیتال اینورتر به دلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش موتور را با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتاً منجر به کاهش صدا و میزان مصرف انرژی می گردد. این ماشین لباسشویی علاوه بر این 14 برنامه شستشو دارد. لباس هایی که حساس هستند و باید سر فرصت شسته بشوند تا آنهایی که کثیف هستند و باید سریع در 14 دقیقه شسته بشوند. یا لباس کودک که نیاز به پیش شستشو، عملیات ضدعفونی و تطهیر دارد.
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616 دارای یک شستشوی واقعی با شبیه سازی حرکات شستشو با دست با درام الماسه مجهز به تکنولوژی نانو سیلور جهت باکتری زدایی می باشد. این محصول دارای راهنمای فارسی برنامه ها است. مجهز به صفحه نمایش لمسی و قابلیت تنظیم دمای آب تا 95 درجه و درام الماسه جهت بهبود کیفیت شستشو و مانع از آسیب به بافت لباس قسمتی از قابلیت های ماشین لباسشویی واش این واش  اسنوا است.
برای مصرف کنندگانی که معتقد به پاکیزگی شرعی لباس های خود هستند این مدل ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا مدل  SWM-84616 مجهز به آبکشی شرعی می باشد که یک شستشوی پاک با قابلیت منحصر به فرد جریان سیال آب کُر را انجام می دهد. موتور ماشین لباسشویی واش این واش مدل SWM-84616 کیفیت لباس پیدا کرده و در نهایت پس از خشک شدن لباس دیگر خبری از لکه های به جا مانده از مواد شوینده بر روی لباس های تیره تر نیست. این ماشین لباسشویی واش این واش  با پنل لمسی مناسب کسانی است که به ظاهر شیک و مدرن ماشین لباسشویی اهمیت می دهند.
شاید بخواهید بدانید قابلیت واش این واش چیست؟ بعضی وقت ها پس از روشن کردن ماشین لباسشویی متوجه لباس های جا مانده می شوید و یا بچه ها با لباسهای کثیف از بازی روزانه برگشته اند، در چنین شرایطی نیاز نیست تا پایان کار شستشو صبرکنید بلکه با باز کردن درب کوچک روی درب اصلی  به راحتی لباسهای جدید را به ماشین لباسشویی در حال شستشو اضافه کنید.

دلایل اعتماد به ما