بخرید و 647,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84617 ظرفیت ۸ کیلوگرم

اضافه کردن لباس در حین شستشو از طریق درب کوچک دوم، مصرف انرزی +++A، مجهز به موتور اینورتر ، سرعت چرخش موتور 1400 دور بر دقیقه

Snowa - اسنوا

185,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850
595
635
8 کیلوگرم
1400
لمسی
14 برنامه شستشو
+++A
اینورتر

شرکت اسنوا مجموعه ای بی نظیر در تولید لوازم خانگی ماشین لباسشویی واش این واش مدل SWM-84617 را بازار وارد کرده است . این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرم می باشد. یکی از ویزگی های بارز این مدل SWM-84617 که نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است و باعث تقاضای آنها شده ، قابلیت واش این واش می باشد که از طرق درب کوچک دوم به ماشین لباسشویی در حال چرخش می توانید لباس جدید اضافه کنید. ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا مجهز به موتور دیجیتال اینورتر می باشد.
ویژگی دیگر این مدل SWM-84617 بی سرو صدا بودن این داستگاه است. به دلیل مصرف بسیار کم برق آن از متقاضیان زیادی برخوردار می باشد. سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی 1400 دور بر دقیقه است که به خشک شدن لباس ها سرعت می بخشد. علاوه بر این 14 برنامه شستشو دارد . لباس هایی که حساس هستند و باید سر فرصت شسته بشن تا اونایی که کثیف هستند و باید سریع در 14 دقیقه شسته بشن. یا لباس کودک که نیلز به پیش شستشو ، عملیات ضدعفونی و تطهیر دارد.
این محصول دارای راهنمای فارسی برنامه ها است . مجهز به صفحه نمایش لمسی و قابلیت تنظیم دمای آب تا 90 درجه و درام الماسه جهت بهبود کیفیت شستشو و مانع از آسیب به بافت لباس قسمتی از قابلیت های ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا است.
برای مصرف کنندگانی که معتقد به پاکیزگی شرعی لباس های خود هستند این مدل ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا مدل SWM-84617 مجهز به آبکشی شرعی می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی