برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

لباسشویی بوش مدل WAY28791IR استیل

( )

لباسشوییBOSCH بوش WAY28791IR

مصرف انرژی +++A | قدرت موتور 1400 دور در دقیقه | ساخت آلمان

Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
85 سانتی متر
60 سانتی متر
59 سانتی متر
36 ماهه
مهستان
درب از جلو
اتوماتیک
1400 دور
کم صدا
9900 لیتر در سال
+++A

بدنه جدید ضد لرزش لباسشویی بوش به همراه موتور جدید BLDC موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی‌صدای لباسشویی در حین کارکرد می‌گردد. طراحی منحصر به فرد دیگ لباسشویی باعث می‌شود تا علاوه بر نتیجه شستشوی عالی از الیاف لباس‌ها نیز محافظت گردد. مشخصه لباسشویی بوش مجهز بودن به سیستم هوشمند تشخیص و بر طرف کردن لکه‌ها با 16 برنامه متفاوت می‌باشد که تمامی لکه‌های ایجاد شده بر روی لباس‌ها را از بین می‌برد. ویژگی دیگر این محصول مجهز بودن به سیستم شستشوی 3D Aqua Spa می‌باشد.

این ماشین لباسشویی مدل WAY28791IR دارای رتبه انرژی A+++ بوده و ساخت کشور آلمان است. ظرفیت شستشوی آن 8 کیلوگرم، دور موتور 1400، میزان صدا در حالت شستشو 48 و میزان صدا در حالت خشک‌کن 72 دسی‌بل است. طراحی ضدلرزش، شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده با بدنه ی استیل رنگ از ویژگی های این ماشین لباسشویی است. مصرف آب 9900 لیتر در سال و میزان مصرف انرژی 196 کیلووات ساعت در سال استاین مدل دارای سیستم شروع با تاخیر (۱تا ۲۴ ساعت) است که این برنامه امکان زمان شروع شستشو را بین 1 تا 24 ساعت به شما ‌می‌دهد. بنابراین زمانی که به منزل می‌رسید لباس هایتان نیز شسته شده یا اینکه می‌توانید از نرخ ارزانتر برق در نیمه‌های شب بهره‌مند شوید. قفل الکترونیکی دستگاه که معروف به قفل کودک می باشد، از بروز تغییرات احتمالی دربرنامه ها جلوگیری به عمل می آورد و از کودک شما نیز دربرابر تهدیدهای احتمالی مراقبت می کند.

فناوری ActiveWater شامل سه قسمت است: سنسور کنترل شده, تنظیم مداوم و خودکار بارگیری و سیستم بهینه سازی آب دیگ باهم. برای جلوگیری از هدر رفتن آب، سنسور مصرف دقیق آب را برای شستشو با توجه به نوع پارچه تنظیم می‌کند. رختشویی با سیستم خیس خوردن سریع تر است. به لطف VarioSoft یا Vario دیگ و سوراخ‌های قطره ای شکل آن آب را به طور مساوی و سریعتر در بین لباسها توزیع می‌کنند. این سیستم در ماشین لباسشویی سهم قابل توجهی در مدیریت کارآمد آب در شستشو دارد. شستشوی سریع 15 دقیقه ای لباس‌هایی با 2 کیلوگرم را که ممکن است کمی خاکی شده باشند را در مدت زمان 15 دقیقه بشورد. این شستشو شامل شستشوی اصلی، آبکشی و چرخش است. تعداد بالای برنامه های شستشوی این مدل با تعداد 16 تا دست شما را برای شستشوی انواع لباس در دماهای مختلف باز می‌گذارد.

نماد اعتماد الکترونیکی