برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

لباسشویی بوش مدل WAT28682IR سفید

( )

ماشین لباسشویی WAT28682IR بوشBOSCH دستگاهی بسیار کاربردی ساخت کشور ترکیه و دارای طراحی زیبای بدنه و به رنگ سفید 

Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
84.5 سانتی متر
59 سانتی متر
59 سانتی متر
36 ماهه
مهستان
درب از جلو
اتوماتیک
9 کیلوگرم
1400 دور
320
11220 لیتر در سال
+++A

ماشین لباسشویی WAT28682IR بوشBOSCH دستگاهی بسیار کاربردی ساخت کشور ترکیه بوده که دارای طراحی زیبای بدنه و به رنگ سفید است که به راحتی با قابلیت ست شدن با وسایل آَشپزخانه را دارد . ظرفیت لباسشویی 28682 بوش 9 کیلوگرم بوده و مناسب برای خانواده های پر جمعیت میباشد که در هر بار شستشو حجم زیادی از لباس را در خود جای میدهد . لباسشویی بوش با رده انرژی A+++ بوده که علاوه بر شستشوی بی نظیر موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز میشود . پنل این لباسشویی از یک نمایشگر دیجیتال ، دکمه های تنظیم عملکرد ، و ولوم انتخاب گر نوع شستشو تشکیل شده است . از طریق نمایشگر میتوان زمان باقی مانده از فرآیند شستشو را مشاهده نمود . 
لباسشویی اتوماتیک 28682 بوش دارای چندین برنامه شستشو بوده که شامل شستشوی سریع 15 تا 30 دقیقه ای ، شستشوی اتوماتیک ، شستشوی البسه تیره ، شستشوی البسه پشمی ، شستشوی ظریف ، شستشوی ملحفه ، شستشو مخصوص افراد آلرژیک و شستشوی البسه نخی ، شستشوی مخزن میباشد. برنامه شستشوی ویژه افراد مبتلا به آلرژی با بالا بردن دما و افزایش طول دوره آب کشی، میزان مواد آلرژی زا در لباس ها را به حداقل می رساند و مناسب افرادی است که پوست حساسی دارند. درب دستگاه با زاویه ی 165 درجه باز شده که میتوان به راحتی البسه را درون آن قرار داد و بیرون آورد. این دستگاه دارای عملکرد توقف و شروع دوباره میباشد. از ویژگی های منحصر به فرد لباسشویی اتوماتیک بوش تکنولوژی تنظیم اتوماتیک مواد شوینده است که متناسب با میزان لباس و پارچه داخل ماشین ، شوینده استفاده میکند و سالانه سبب 11 لیتر صرفه جویی در مواد شوینده میشود . با پر کردن مخزن شوینده تا 20 دفعه شستشو نیاز به پر کردن آن نیست . 

ظرفیت درجه بندی شده: 9 کیلوگرم،حداکثر سرعت چرخش: 1400 دور در دقیقه،کلاس مصرف انرژی: A+++ - 30%،سطح صدای شستشو: 49db،حجم وان: 63 لیتر،ارتفاع: 848 میلی متر،عرض: 598 میلی متر،عمق: 590 میلی متر،وزن: 72 کیلوگرم،i-DOS: به صورت خودکار مقدار مایع شوینده و نرم کننده مورد نیاز شما را اندازه می گیرد.VarioPerfect: برنامه های بهینگی در زمان یا مصرف انرژی با عملکرد شستشوی عالی،طراحی AntiVibration: ثبات و کم صدایی بیشتر،حسگر جریان برای استفاده بهینه از آب،ActiveWater Plus: مدیریت آب،قفل کودک،برنامه های شستشو:برنامه لباس های رنگی/سیاه و سفید economic, standard cold - 90°C،شستشو با دست،شستشوی سریع

نماد اعتماد الکترونیکی

طراحی زیبا و عملکرد خوب و کیفیت عالی ، از آنلاین کالا خریدم و با قیمت فوق العاده خوب