بخرید و 589,400 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: تهران نوین
تعداد محصولات: 46
طرفداران: 2
رتبه فروشگاه:
(1)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK 9545V نقره ای پنل نقره ای

سری primo V، فناوری نانو سيلور، سيستم حباب ساز، 9 کیلوگرم ظرفیت دیگ، دارای هيتر سراميکی، رتبه مصرف انرژی A+++، محفظه شستشوي زمردی ، دارای 14 برنامه ی شستشو، آبکشی بهداشتی با آب گرم، سری جديد Land White پريمو، ارتقا سيستم کاهش لرزش و صدا، سيستم شستشوی پاششی CLEAN JET SHOWER

Daewoo - دوو

168,400,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

نقره ای پنل نقره ای
85 سانتی متر
60سانتی متر
۶۷ کیلوگرم
دارای تعیین دور موتور، درب کاور دار، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم حباب ساز، پنل لمسی، سیستم شستشوی پاششی
9 کیلوگرم
۱۴ برنامه شستشو
+++A
Smart BLDC Direct Drive
60 سانتی متر

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK 9545V یکی دیگر از محصولات خانواده پریمو دوو می باشد. روشنایی داخلی این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی دوو سری پریمو با استفاده از لامپ به زیبایی تامین شده و نگرانی های مصرف کنندگان را هنگام شستشو برطرف می کند. با استفاده از موتورهای دایرکت درایو و با حذف تسمه و نیز طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه، میزان ثبات افزایش یافته و دستگاه بدون لرزش و تولید صدا مراحل شستشو را انجام می دهد.

دستگاه علاوه بر چرخش معمولی و شستشوی لباس ها می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. موتور این نوع ماشین لباسشویی با لرزش کمتر و تولید سر و صدای بسیار کم بهترین گزینه برای استفاده دراین دستگاه های مدرن است. بدنه جدید اِکوبادی ضد لرزش لباسشویی های پریمو با طراحی ویژه دیوارهای جانبی موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین کار می گردد.اسپری مستقیم ترکیبی از آب و مواد شوینده توسط یک نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوینده به کلیه قسمت های محفظه شستشو رسیده و علاوه بر افزایش عملکرد شستشو موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش زمان شستشو خواهد شد. آب و مواد شوینده پس از ترکیب بصورت میلیون ها حباب هوا درآمده وارد مخزن شستشو می گردد. به سبب اینکه حباب ها قدرت پاک کنندگی بالایی دارند علاوه بر افزایش قدرت پاکیزگی، امکان شستشوی لباس ها در آب سرد نیز میسر می شود که موجب کاهش مصرف انرژی می گردد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی