برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR استیل

( )

ماشین لباسشویی waw3266 بوشBOSCH ساخت کشور آلمان است که با طراحی زیبا جلوه منحصر به فردی به محیط آشپزخانه شما میبخشد. ظرفیت لباسشویی تمام اتوماتیک بوش 9 کیلو میباشد و مناسب برای خانوار های پر جمعیت است که حجم زیادی از لباس را در هر بار شستشو درون خود جای می دهد

Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
84.5 سانتی متر
60 سانتی متر
59 سانتی متر
36 ماهه
مهستان
درب از جلو
اتوماتیک
9 کیلوگرم
1600 دور
320
14 برنامه
11220 در سال
+++A

 لباسشویی بوش دارای موتور BLDC با رده انرژی A+++ بوده که علاوه بر شستشوی کاملأ بهداشتی و تمیز لباس ها در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. دور موتور دستگاه 1600 دور می باشد لباسشویی بوش از یک پنل برای تنظیمات تشکیل شده است که این پنل شامل صفحه نمایشگر دیجیتال ، دکمه های عملکرد و کلید چرخشی برای تنظیم برنامه های شستشو است . برنامه های شستشوی این دستگاه شامل های شستشوی سریع 15 دقیقه ای ، شستشو شبانه ، شستشو لباس های ورزشی ، شستشو لباس های ظریف ، شستشو لباس های پشمی ، شستشوی دستی ، شستشو مخصوص افراد آلرژیک و شستشوی مخزن و ... میباشد. 
لباسشویی اتوماتیک 3266 بوش مجهز فناوری Active water بوده که موجب تنظیم مداوم و خودکار بارگیری و بهینه سازی مصرف آب میشود که با توجه به میزان لباس ، آب دریافت میکند . به لطف تکنولوژی vario دیگ و سوراخ‌های قطره ای شکل آن آب را به طور مساوی و سریعتر در بین لباسها توزیع می شود. از ویژگی های منحصر به فرد لباسشویی اتوماتیک بوش تکنولوژی تنظیم اتوماتیک مواد شوینده است که متناسب با میزان لباس و پارچه داخل ماشین ، شوینده استفاده میکند و سالانه سبب 11 لیتر صرفه جویی در مواد شوینده میشود . با پر کردن مخزن شوینده تا 20 دفعه شستشو نیاز به پر کردن آن نیست . صدای بسیار کم و بدنه ضد لزرش دستگاه همراه با طراحی جدید دیواره های کناری موجب ثبات و حداقل لرزش میشود . از طریق قفل کودک نیز میتوانید از دسترسی کودکان به دستگاه جلوگیری نمایید . حداکثر رطوبت باقی مانده لباس ها پس از خشک کردن 44% بوده که به سرعت در هوای آزاد خشک میشود . 

یکی از بهترین ویژگی‌های این لباسشوی سری 8 بوش این است که مجهز به فن‌آوری I-DOS است. این سیستم قابلیت تنظیم خودکار و اعمال هوشمندانه مواد شوینده است که نه تنها موجب صرفه‌جویی در مواد شوینده میشه در مصرف آب هم به مقدار زیادی صرفه‌جویی می‌شود.

حالت COMFORT CONTROL در این لباسشویی بوش نشانگر میزان مصرف انرژی و آب مصرفی می‌باشد. همچنین حالت DRUMCLEAN با عملکرد یادآوری برنامه‌ای تعبيه شده برای شستشو و مدیریت مخزن اصلی (درام) است.

صرفه‌جویی در مصرف آب با استفاده از برنامه هوشمند Active Water Plus که در هر شستشو باعث مصرف حداقل آب می‌شود این سیستم با دو سنسور و یک درام شستشوی ویژه به طور خودکار بهترین عملکرد تمیز‌ کردن را تضمین می‌کند. این سیستم مقدار واقعی آب مورد نیاز، بسته به نوع پارچه و میزان در حین شستشو استفاده می‌کند.

این لباسشویی شامل 14 برنامه شستشو و 10 برنامه ویژه است که عبارتنداز:

  • Drain
  • night wash (شستشو شبانه)
  • sportswear (لباس ورزشی)
  • quick 15 (سریع 15 دقیقه‌ای)
  • quick/mixture (شستشو سریع)
  • rinsing/spinning
  • automatic (اتوماتیک)
  • allergy plus (شستشو بهداشتی)
  • Duvet
  • Drum Clean (with reminder)
  • Wool (شستشو دستی)
  • delicates/silk (پارچه حساس و ابریشمی)

برنامه‌های شستشو Speed Perfect و  Eco Perfect در این ماشین لباسشویی با دمای 40 درجه سانتی‌گراد مناسب لباس‌های معمولی بوده که با توجه به مصرف انرژی پایینی که دارد این برنامه کارایی بالایی دارد و نیز اینکه این برنامه‌ها برای شستشوی لباس‌های نخی کثیف عادی مناسب هستند و از نظر مصرف آب و برق، بهینه‌ترین برنامه‌ها هستند. با این ترکیب، دمای حقیقی ممکن است با دمای مشخص‌شده برای برنامه متفاوت باشد. می‌توان برای مصرف برق کمتر، زمان‌های شستشو را تمدید کرد.

مصرف آب و انرژی ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل  WAW3266XIR

مصرف برق این لباسشویی 1600دور بوش در ساعت 0.92 کیلو وات و سالانه بر اساس 220 دور چرخه شستشوی استاندارد 152 کیلو وات برساعت است. البته مصرف واقعی انرژی بستگی به نحوه استفاده شما از دستگاه دارد. همچنین برق مصرفی در حالت خاموشی دستگاه  0.12 W  0.43 / W است.

مصرف آب سالانه این لباسشویی سری 8 بوش بر اساس 220 چرخه  شستشوی استاندارد برای برنامه‌های نخی در دماهای 60 درجه و 40 درجه سانتی‌گراد 11220 لیتر است. البته مصرف حقیقی آب بستگی به نحوه استفاده شما از دستگاه دارد.

مشخصات فنی و ظاهری ماشین لباسشویی 3266 بوش

اگر بخواهیم از ظاهر این لباسشویی براییتان بگوییم ابعاد این ماشین لباسشویی طبق ابعاد استاندارد جهانی بوده که (طول*عرض*ارتفاع) 80*60*60 سانتی‌متر است که وزن خالص آن 74 کیلوگرم است. همچنین رنگ این لباسشویی بوش اسیتل بوده که با هر دکوراسیونی تلفیق پیدا می‌کند و مورد پسند هر خانم خانه‌داری است. همچنین رنگ دکمه‌های این دستگاه مشکی، کروم، نقره‌ای استیل است.

درب این لباسشویی امکان باز شدن تا 171 درجه را دارد که باعث سهولت در استفاده از دستگاه می‌شوید و می‌توانید به راحتی لباس‌هایی با سایز بزرگ را داخل دستگاه بیندازید. همچنین طول کابل لباسشویی جدید بوش 175 سانتی‌متر است.

صفحه این لباسشویی بوش دارای یک صفحه نمایش LED با وضوح بالا بوده که نشانگر عملکرد بصری با صفحه نمایش برای دنباله برنامه، انتخاب درجه حرارت، حداکثر سرعت چرخش، نمایش زمان باقیمانده، عملکرد شروع با تأخير تا 24 ساعت، گزینه‌های اضافی و شاخص مصرف است.

در پایان اگر شما قصد خرید یک ماشین لباسشویی جدید با عمکلردی بی‌نظیر را دارید. ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این لباسشویی با برنامه‌ و آپشن‌های متفاوتی که دارد بهترین نتایج را از یک شستشو برای شما به ارمغان می‌آورد

نماد اعتماد الکترونیکی