برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

لباسشویی بوش مدل WAW32660IR سفید

( )
  • سری: 8
  • ظرفیت: 9 کیلوگرم
  • حجم دیگ: 65 لیتر
  • کشور سازنده: آلمان
  • مجهز به فن‌آوری I-DOS
  • برچسب مصرف انرژی: +++A
  • حداکثر رطوبت باقیمانده: 44 %
  • قدرت موتور: 1600 دور در دقیقه
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
84.5 سانتی متر
60 سانتی متر
59 سانتی متر
36 ماهه
مهستان
درب از جلو
اتوماتیک
9 کیلوگرم
1600 دور
320
14 برنامه
11220 در سال
+++A

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR

ماشین لباسشویی مدل WAW32660IR که سری 8 محصولات بوش است یکی از جدیدترین کالاهای این کمپانی است که ساخت کشور آلمان است. این لباسشوی بوش با تنوع زیادی که در تعداد برنامه‌ها و آپشن‌‌های خود دارد بهترین نتایج را از یک شستشو برای شما به ارمغان آورده است.

شرکت بوش یکی از بزرگترین تولیدکنندها و عرضه کننده لوازم خانگی در خاورمیانه است. این شرکت تمام توان خود را در ساخت محصولاتی باکیفیت و ایمن بکار گرفته است که باید گفت در این راستا بسیار موفق بوده و محصولات این شرکت طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

موتور این ماشین لباسشویی بوش بسیار پرقدرت بوده که به لطف سیستم DriveEco Silence بسیار کم‌صدا می‌باشد که میزان صدای آن هنگام شتسشو 47 دسی‌بل و هنگام خشک کردن 73 دسی‌بل است. با وجود این فن‌آوری هوشمند شما حتی می‌توانید لباس‌های خود را وقتی کودکتان در خواب است بدون نگرانی از بابت بیدار شدن او به راحتی بشویید. به علاوه، می‌‏توانید تا 10 سال  از خدمات پس از فروش این موتور نیز نهایت استفاده را ببرید. موتور اکو سایلنس این مدل ماشین لباسشویی بوش، انرژی و صدا را به میزان زیادی کاهش داده که این در حالی است که بالاترین کارایی و دوام را به همراه خواهد داشت.

این ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش با گنجایش بالای XXL نگرانی شما را در مقابل انبوهی از لباس‌هایتان برطرف کرده است. لباسشویی مدل 32660 بوش با قدرت موتور 1600 دور در دقیقه، این امکان را برای شما فراهم کرد تا مقدار زیادی از رخت‌هایتان را تنها در یک مرحله از شستشو، بشویید و بهترین نتایج را از یک شستشو تجربه کنید.

مصرف آب و انرژی ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAW32660IR

مصرف برق این لباسشویی 1600 دور بوش در ساعت 0.92 کیلو وات و سالانه بر اساس 220 دور چرخه شستشوی استاندارد 152 کیلو وات برساعت است. البته مصرف واقعی انرژی بستگی به نحوه استفاده شما از دستگاه دارد. همچنین برق مصرفی در حالت خاموشی دستگاه  0.12 W / 0.43 W است.

مصرف آب سالانه این لباسشویی سری 8 بوش بر اساس 220 چرخه  شستشوی استاندارد برای برنامه‌های نخی در دماهای 60 درجه و 40 درجه سانتی‌گراد 11220 لیتر است. البته مصرف حقیقی آب بستگی به نحوه استفاده شما از دستگاه دارد.

مشخصات فنی و ظاهری لباسشویی WAW32660IR بوش

اگر بخواهیم از ظاهر این لباسشویی براییتان بگوییم ابعاد این ماشین لباسشویی طبق ابعاد استاندارد جهانی بوده که (طول*عرض*ارتفاع) 80*60*60 سانتی‌متر است که وزن خالص آن 73 کیلوگرم است. همچنین رنگ این لباسشویی بوش سفید بوده که با هر دکوراسیونی تلفیق پیدا می‌کند و مورد پسند هر خانم خانه‌داری است.

درب این لباسشویی امکان باز شدن تا 171 درجه را دارد که باعث سهولت در استفاده از دستگاه می‌شوید و می‌توانید به راحتی لباس‌هایی با سایز بزرگ را داخل دستگاه بیندازید. همچنین طول کابل لباسشویی جدید بوش 175 سانتی‌متر است.

صفحه این لباسشویی بوش دارای یک صفحه نمایش LED با وضوح بالا بوده که نشانگر عملکرد بصری با صفحه نمایش برای دنباله برنامه، انتخاب درجه حرارت، حداکثر سرعت چرخش، نمایش زمان باقیمانده، تاخیر در زمان پایان، گزینه‌های اضافی و شاخص مصرفاست.

در پایان اگر شما قصد خرید ماشین لباسشویی جدید با عمکلردی بی‌نظیر را دارید. ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این لباسشویی با برنامه‌ و آپشن‌های متفاوتی که دارد بهترین نتایج را از یک شستشو برای شما به ارمغان می‌آورد.

مشخصات کلی

برندبوش
کشور سازندهآلمان
رنگسفید
مصرف انرژی+++A
قدرت موتور1600 دور در دقیقه
نوع موتورBLDC (بی‌صدا با عمر طولانی)
تعداد برنامه شستشو14 برنامه
نوع دیگVARIO DRUM
تعداد شیر ورودی1 عدد
نوع صفحه نمایشگرLED
میزان صدا73 - 47 دسی‌بل

گنجایش و ابعاد

طول59 سانتی‌متر
عرض60 سانتی‌متر
ارتفاع84.5 سانتی‌متر
وزن73 کیلوگرم
ظرفیت9 کیلوگرم

نماد اعتماد الکترونیکی