بخرید و 344,750 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: تهران نوین
تعداد محصولات: 46
طرفداران: 2
رتبه فروشگاه:
(1)

ماشین لباسشویی 7 کیلویی بست 7113 نقره ای درب نقره ای

ماشین لباسشویی اتوماتیک 7 کیلویی بست  BOST 7113، دارای سیستم بالانس اتوماتیک البسه، فناوری شستشو با بخار Magic steam، آبکشی شرعی، انتخاب برنامه ها با زبان فارسی، 15 برنامه کاربردی شستشو، شستشویی سریع، عیب یاب خودکار و هوشمند، قابلیت تنظیم دمای آب از سرد تا 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی

Bost - بُست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

نقره ای درب نقره ای
82.5 سانتی متر
59.5 سانتی متر
55 سانتی متر
61 کیلوگرم
24 ماهه انتخاب سرویس
اتوماتیک
7 از نوع الماسه
1000
180
15 برنامه
+++A
تسمه ای

ماشین لباسشویی بست مدل 7113 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 7 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است. لباسشویی بست از سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه برخوردار بوده و و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت با قابلیت شست و شوی سریع است.

رتبه انرژی مصرفی ماشین لباسشویی 7113 بست +++A می باشد؛ که ماشین لباسشویی مدل 7111 را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.

این لباسشویی دارای بدنه بادیگارد بوده که لرزش و صدای اضافه در هنگام کار را کاهش داده و باعث شده لباسشویی BOST بسیار کم صدا و بدون لرزش باشد. 

همچنین در صورت نیاز می توانید سرعت دور خشک کن این مدل از لباسشویی را تا 1000 دور در دقیقه تنظیم نمایید.

ویژگی دیگر ماشین لباسشویی BOST 7113 فناوری نانو سیلور جهت باکتری زدایی می باشد. مزایای استفاده از این فناوری از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری است.

ماشین لباسشویی بست دارای 15 برنامه شستوشو جهت شستوشو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی (به زبان فارسی) انتخاب کرده و تنظیم می نماید.

قابلیت شست و شوی سریع یکی دیگر از امکاناتی است که در لباسشویی BOST 7113 وجود دارد. این ویژگی مصرف کننده را قادر می سازد در مواقع ضروری در مدت زمان 19 دقیقه بتواند لباسهایی تمیز داشته باشد. 

ماشین لباسشویی بست دارای موتور تسمه ای می باشد که از مزایای آن می توان بهلرزش و صدای کم،مصرف برق کم، بالانس خودکار و عمر بالا اشاره کرد. موتور تسمه ای به دلیل سادگی در سیستم، را آسانی قابل تعویض یا تعمیر بوده و به خوبی بالانس می شود. 

BOST 7113 مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به ماشین لباسشویی و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

در شست و شوی برخی از لباسها نیاز به تنظیم دمای معینی می باشد، لباسشویی بست به منظور بالاتر بردن کیفیت شست و شوی لباسها، این قابلیت را فراهم کرده که بتوانید دمای آب را متناسب با نیازتان از آب سرد تا 95 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید.

از دیگر امکانات این محصول میتوان به پیش شستشو، درام جدید لانه زنبوری hexa drum، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، فناوری شستشو با بخار Magic steam، آبکشی شرعی، انتخاب برنامه ها با زبان فارسی و قابلیت تنظیم دور خشک کن اشاره کرد.

تمام ماشین لباسشویی های BOST دارای گارانتی 24 ماه انتخاب سرویس و 8 سال پشتیبانی فنی و قطعات می باشند. 

 

دلایل اعتماد به ما