بخرید و 446,600 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: مهرآسا
تعداد محصولات: 96
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی اتوماتیک 8 کیلویی دوو مدل DWK 8242 نقره ای

ماشین لباسشویی اتوماتیک 8 کیلویی دوو مدل DWK 8242، دارای موتور دایرکت درایو ، مصرف انرژی +++A ، حباب ساز، ظرفیت 8 کیلوگرم، چرخش موتور 1400 دور در دقیقه ، 12 برنامه شست و شو .

Daewoo - دوو

124,700,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

نقره ای
67 کیلوگرم
درب از جلو
8 کیلوگرم
1400 دور در دقیقه
12
74 دسی بل
+++A
85*63*59 سانتی متر

ماشین لباسشویی اتوماتیک 8 کیلویی دوو مدل DWK 8242 یکی دیگر از محصولات جدید شرکت دوو می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. که توسط کارشناسان این شرکت به قطعات و فناوری های جدید تجهیز شده است. این محصول به 12 برنامه شست و شو، موتور دایرکت درایو می باشد و تلاش شده صدا و لرزش در این دستگاه را تا حد امکان برطرف کنند.

حذف لرزش و صدا در لباسشویی دوو مدل DWK-8142

این دستگاه با مجهز شدن به موتور دایرکت درایو و حذف تسمه باعث ثبات دستگاه و کاهش صدا و لرزش در مراحل شستشو شده است. این محصول علاوه بر شست و شوی معمولی با استفاده از توابع هوشمند ، هنگام شستشو لباس می تواند از حالت صرفه جویی در زمان و هزینه استفاده کند. علاوه بر موتور دایرکت درایو که در کاهش صدا و لرزش دستگاه موثر می باشد، استفاده از بدنه جدید اِکوبادی که خاصیت ضد لرزش دارد موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای آن در حین کار شده است.

جلوگیری از چروک لباس در لباسشویی دوو مدل DWK-8142

این محصول به فناوری بخارشوی تجهیز شده است که از چروک شدن لباس در هنگان شست و شو جلوگیری می کند. هنگامی که آب وارد دیگ می شود، آب و بخار با هم  لباس را کاملا خیس می کنند و از چروک شدن آن جلوگیری می کنند. بخار هنگام شست و شو دمای آب را افزایش می دهد که منجر به حل شدن بهتر مواد شوینده در آب و پخش عمیق آن در لباس می شود.

حفاظت از الیاف لباس در لباسشویی دوو مدل DWK-8142

طراحی هوشمندانه دیگ شست و شو (درام زمرد) در لباسشویی دوو مدل DWK-8142 باعث افزایش تماس مواد شوینده و لباس می شود که علاوه بر افزایش کیفیت شست و شو از صدمه دیدن الیاف لباس جلوگیری می کند. همچنین این درام زمردی در کاهش صدا و لرزش این دستگاه در حین شست و شو  موثر می باشد.

ماشین لباسشویی مدل DWK-8142 از طراحی و کیفیت مناسبی برخوردار می باشد که یک انتخاب مناسب برای خانواده هایی است که به دنبال پاکیزگی و کاهش آلودگی صوتی در خانه می باشند. 

نماد اعتماد الکترونیکی