درباره فروشگاه: آبتین
تعداد محصولات: 20
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی بلانتون مدل WM8201DS

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بلانتون مدل WM8201DS در رنگ اینوکس، با سرعت چرخش 1200 دور، دارای درب بزرگ دوجداره، با برد لمسی، 15 برنامه شستشو و 10 برنامه شستشو ویژه، مصرف انرژی A+، قابلیت زمان بندی شستشو و قفل کودک.

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

64 کیلوگرم
درب از جلو
اتوماتیک
8 کیلوگرم
1200 دور در دقیقه
180
15 برنامه شستشو و 10 برنامه شستشو ویژه
+A
قابلیت زمان بندی شست و شو، درب بزرگ دو جداره، بدون لرزش
47*59*84 سانتی متر

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اتوماتیک بلانتون مدل WM8201DS در رنگ اینوکس یکی از محصولات شرکت بلانتون تحت لیسانس کشور آلمان است که ظاهر شیک و به روزی را داراست. این محصول در ابعاد  59×47×84 سانتی متر و وزن 64 کیلوگرم دارای ظرفیت 8 کیلوگرم می باشد که برای خانواده هایی با جمعیت متوسط مناسب است. لازم به ذکر است برای افزایش طول عمر موتور و این که به موتور فشار زیادی نیاید از تمام ظرفیت وزن آن استفاده نفرمایید، این نکته برای تمام ماشین لباسشویی ها با هر برندی صدق می کند. 

این لباسشویی، دارای 15 برنامه شستشو و 10 برنامه شستشوی ویژه است که به صورت جداگانه برای هر نوع لباس قابل تنظیم است تا از عمر لباس ها و کیفیتشان کاسته نشود. روش های مختلفی برای شستن لباس ها است که عبارتند از: شستشوی آبکشی (Rolling)، شستشوی ساییدن (Tumble)، شستشوی پیچشی محدود (Filtration)، شستشوی غلتان (Scrubbing) و پله ای (Stepping).

گفتنی است این محصول دارای موتور قدرتمند 1200 دور در دقیقه می باشد که سرعت بالای چرخش این موتور باعث می شود لباس ها سریع تر خشک شوند و همچنین مجهز به ورود مستقل آب سرد و گرم است.

رتبه مصرف انرژی در این محصول  A+ می باشد که در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است و یکی از مزیت هایی که به خود اختصاص داده بسیار کم صدا و بدون لرزش است. صفحه نمایشگر LED در این محصول، زمان شستشو و نوع شستشو را نشان می دهد. 

از دیگر آپشن های این لباسشویی، درب بزرگ دوجداره، قابلیت زمان بندی شستشو و قفل کودک نیز می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی