درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بلانتون مدل WM8403

ماشین لباسشویی بلانتون مدل WM8403 ظرفیت 8 کیلوگرم: دارای رده مصرف انرژی +++A، بدون لرزش، درب بزرگ دوجداره، نمایشگر لمسی دیجیتال، دارای 15 عدد برنامه‌ی شست‌وشو، مجهز به سیستم اینورتر، قابلیت زمان بندی شست‌وشو

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

بدون لرزش، قابلیت زمان بندی شست وشو، تک شیر، درب بزرگ دوجداره، دارای 2 شیر
24 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
درب از جلو
اتوماتیک
1400 دور در دقیقه
0-180 درجه
15 عدد
+++A
8 کیلوگرم
سفید، نقره ای
PR-020590

معرفی ماشین لباسشویی بلانتون مدل WM8403 ظرفیت 8 کیلوگرم

این لباسشویی دارای قابلیت‌های متعددی است که آن را به یک محصول محبوب و پیشرفته تبدیل کرده است. از جمله ویژگی‌های آن ظرفیت مناسب 8 کیلوگرمی آن است که نه خیلی زیاد و نه کم است و اکثر خانوارهای ایرانی می‌تواننند از این لباسشویی استفاده کنند . حتی اگر تعداد لباس‌های چرک شما زیاد باشد این لباسشویی با یک بار روشن کردن کلیه لباسها را خواهد شست بدون اینکه نیاز به دوباره و چندباره روشن کردن آن باشد. 

برنامه‌های شست‌وشوی ماشین لباسشویی بلانتون

در این لباسشویی 15 عدد برنامه شست‌وشو در نظز گرفته شده است. برنامه‌های شست‌وشو که بر روی بدنه تمام لمسی دیجیتال به چشم می‌خورد یک راهنما برای شماست و با لمس دکمه مربوط به هرنوع پارچه میزان دور موتور را متناسب با بافت لباس تعیین خواهد کرد. از جمله برنامه‌ها می‌توان به جین، کتان، حریر، لباس کودک، پشمی وغیره اشاره کرد. 

سیستم اینورتر ماشین لباسشویی بلانتون:

لباسشویی بلانتون مجهز به موتور بهینه اینورتر است. سیستم اینورتر در لباسشویی به این صورت عمل می‌کند که دور موتور و چرخش را متناسب با حجم لباس‌های شما تعیین می‌کند و زمانی که نیازی به چرخش موتور بالا نیست آن را کم می‌کند و بالعکس. سیستم اینورتر به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند و به همین دلیل است که این ماشین لباسشویی در رده کم مصرف +++A قرار گرفته است. 

بدنه بدون لرزش لباسشویی بلانتون مدل WM8403:

این ماشین لباسشویی بسیار کم صدا است حتی در بالاترین سرعت چرخش و 1400 دور هرگز متوجه سر وصدا از این دستگاه نخواهید شد. این دستگاه قابلیت زمان بندی شست وشو دارد. می‌توانید آن را برای تایم شب و هنگامی که خواب هستید تنظیم نمایید که تا صبح لباسهای شما را بشوید و به‌هیچ‌وجه نگران ایجاد سر وصدای ماشین در هنگام شب نباشید.

جمع بندی:

اگر قصد خرید یک لباسشویی پیشرفته امروزی را دارید که تمامی امکانات ماشین‌های لباسشویی به روز بازار را داشته باشد و در عین حال قیمتی مناسب و به‌صرفه داشته باشد، این لباسشویی گزینه مناسبی برای شماست. لباسشویی WM8403 بلانتون تمام نیازهای شما به یک محصول جدید را برآورده خواهد کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی