بخرید و 542,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: پاکان گستر
تعداد محصولات: 15
رتبه فروشگاه:
(1)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی 8.5 کیلویی الگانس مدل M303

ماشین لباسشویی 8.5 کیلویی الگانس مدل M303، اتوماتیک، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، دارای 16 برنامه شستشو، شستشوی سریع 20 دقیقه ای، تعویق در شستشو، آبکش الماسه، کنترل هوشمند دما، قفل کودک، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو، شستشوی اقتصادی

ELEGANCE - الگانس

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اتوماتیک
8.5 کیلوگرم
1200 دور در دقیقه
16 برنامه
+++A
قابلیت تاخیر در شروع شستشو تا 24 ساعت، شستشوی اقتصادی، مجهز به آبکش الماسه
LED لمسی
60*52*85 سانتی متر

ماشین لباسشویی الگانس مدل M303 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 8.5 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش از نوع LED استفاده شده است. لباسشویی الگانس از سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه برخوردار بوده و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت است. شما می توانید سرعت خشک کن این ماشین لباسشویی را مطابق نیاز تا 1200 دور تنظیم کنید. رتبه انرژی مصرفی این ماشین A+++ بوده که با توجه رتبه مصرف انرژی پایین، این محصول در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.

ماشین لباسشویی الگانس دارای 16 برنامه شستوشو، جهت شستوشو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی انتخاب کرده و تنظیم می نمایید. 

چون در شست و شوی برخی از لباسها نیازمند تنظیم دمای معینی هستیم، شرکت الگانس در این مدل به منظور بالاتر بردن کیفیت شست و شوی لباسها، این قابلیت را فراهم کرده که بتوانید دمای آب را متناسب با نیازتان از 30 درجه تا 95 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. یک مزیت مهم دیگر که در این مدل از لباسشویی ها وجود دارد؛ قابلیت افزودن لباس در حین کار به ماشین لباسشویی است. گاها پیش می آید که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که لباسی را فراموش کرده اید. با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شست و شو را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی انداخته و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید. این ویژگی می تواند باعث کاهش در تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته شود. 

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شستشو سریع در 20 دقیقه می باشد؛ این برنامه برای لباس های که نیاز به شستشوی روزانه دارند بسیار مناسب است. از دیگر امکانات این محصول میتوان به قابلیت تاخیر در شروع شستشو تا 24 ساعت، شستشوی اقتصادی و آبکش الماسه اشاره کرد.

این محصول مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به ماشین لباسشویی و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی