بخرید و 785,995 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی سعادت
تعداد محصولات: 72
رتبه فروشگاه:
(9)

ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل 75401

( )

ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل 75401 سفید، سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه، دارای صفحه نمایش LED لمسی، موتور یونیورسال، دارای 20 برنامه شستشو، دارای ورودی آب گرم و سرد، قابلیت تنظیم آب از 20 درجه تا 90 درجه، تنظیم دور خشک کن از 600 تا 1400 دور در دقیقه، قابلیت شستشوی سریع 15 دقیقه ای و تاخیر در شستشو تا 24 ساعت

Pakshoma - پاکشوما

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

59.5*49.5*85 سانتی متر
الماسه
اتوماتیک
7 کیلوگرم
1400 دور در دقیقه
16 برنامه اصلی + 4 برنامه کمکی
78 دسی بل
2 عدد
++A
سیستم کنترل کف خودکار، قابلیت تاخیر در شروع شستشو تا 24 ساعت، تنظیم دمای آب از 20 تا 90 درجه، تنظیم دور خشک کن 600 تا 1400، قابلیت اضافه یا کم کردن لباس ها در هر یک از مراحل شستشو، شستشوی خودکار مخزن
یونیورسال
LED لمسی
دارای درب الکترومگنتیک
2900949011526
59 دسی بل

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 75401 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 7 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش از نوع LED استفاده شده است. لباسشویی پاکشوما از سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار بوده و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت است. شما می توانید سرعت خشک کن این ماشین لباسشویی را مطابق نیاز تنظیم کنید. لباسشویی پاکشوما مجهز به موتور یونیورسال است؛ و رتبه انرژی مصرفی این ماشین ++A بوده که با توجه رتبه مصرف انرژی پایین، این محصول در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای 16 برنامه اصلی بعلاوه 4 برنامه کمکی شستوشو، جهت شستوشو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی انتخاب کرده و تنظیم می نمایید. 

چون در شست و شوی برخی از لباسها نیازمند تنظیم دمای معینی هستیم، شرکت پاکشوما در این مدل به منظور بالاتر بردن کیفیت شست و شوی لباسها، این قابلیت را فراهم کرده که بتوانید دمای آب را متناسب با نیازتان از 20 درجه تا 90 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. یک مزیت مهم دیگر که در این مدل از لباسشویی ها وجود دارد؛ قابلیت افزودن لباس در حین کار به ماشین لباسشویی است. گاها پیش می آید که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که لباسی را فراموش کرده اید. با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شست و شو را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی انداخته و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید. این ویژگی می تواند باعث کاهش در تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته شود. بعلاوه شما می توانید  سرعت خشک کن این ماشین لباسشویی را از 600 تا 1400 دور در دقیقه تنظیم نمایید. 

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شستشو سریع در 15 دقیقه می باشد؛ این برنامه برای لباس های که نیاز به شستشوی روزانه دارند بسیار مناسب است. از دیگر امکانات این محصول میتوان به برنامه شستشوی اقتصادی، البسه نخی و کتان، شستشوی ملحفه و روتختی، قابلیت شست و شوی لباس های رنگی، شستشوی البسه حجیم و ضخیم و شستشوی اتوماتیک اشاره کرد.

 

دلایل اعتماد به ما