بخرید و 634,200 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: سادو
تعداد محصولات: 52
تعداد طرفداران: 1

ماشین لباسشویی دوو مدل 9000 ظرفیت 9 کیلوگرم

( )

ماشین لباسشویی دوو  مدل 9000 ظرفیت 9 کیلوگرم، سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه، دارای صفحه نمایش، 14 برنامه شستشو، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند و خودکار، نانوسیلور، دارای سیستم اسپری مواد شوینده و آب، سیستم چرخش آب، موتور Direct Drive، مجهز به بخارشو Steam Wash

Daewoo - دوو

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

85 سانتی متر
59.5 سانتی متر
63.5 سانتی متر
71
درب از جلو
اتوماتیک
9
1400
120
14
76 دسی بل
یک عدد
+++A

ماشین لباسشویی دوو  مدل 9000 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 9 کیلوگرم بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش از نوع LED استفاده شده است. لباسشویی دوو از سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار بوده و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت است. رتبه انرژی مصرفی این ماشین +++A بوده که این محصول را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.

ماشین لباسشویی دوو دارای 14 برنامه شستوشو، جهت شستوشو لباس بوده که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی انتخاب کرده و تنظیم می نمایید.

 یکی از ویژگی های این ماشین لباسشویی، فناوری نانو سیلور جهت باکتری زدایی می باشد؛ مزایای استفاده از این فناوری از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری است. ماشین لباسشویی دوو دارای قابلیت شستشو سریع 14 دقیقه ای می باشد؛ این برنامه برای لباس های که نیاز به شستشوی روزانه دارند بسیار مناسب است. یکی دیگر از امکانات این ماشین لباسشویی قابلیت بخارشوی Steam Wash است؛ این قابلیت باعث می شود لباس ها به صورت کامل ضدعفونی شده و چروک های عمیقی که درهنگام شستشو در لباس ها ایجاد می شوند از بین بروند. 

از دیگر امکانات شستشوی این محصول می توان به سیستم چرخش آب، شستشو با قابلیت ضد حساسیت، شروع شستشو با تاخیر، پیسش شستشو، سیستم ضد چروک، دارای ذخیره تنظیمات، دارای آبکشی اضافه، برنامه شستشوی اقتصادی، برنامه شستشوی برای لباس های نخی پنبه‌ ای، پشمی کاموایی، حریر و ظریف، الیاف مصنوعی، شستشو لباس های جین، شستشو لباس های کودک و برنامه شستشو دستی اشاره کرد. بعلاوه شما می توانید دوره خشک کن این محصول را متناسب با نیازتان تنظیم کنید. 

این محصول مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به ماشین لباسشویی و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

دلایل اعتماد به ما