بخرید و 350,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: جی پلاس
تعداد محصولات: 15
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K723W

( )

ماشین لباسشویی  7.5 کیلویی جی‌پلاس مدل K723W در رنگ سفید، با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه، دارای 16 برنامه اصلی به‌ همراه 5 برنامه تکمیلی شست‌وشو، مجهز به صفحه نمایش LED، قابلیت اضافه کردن لباس بعد از آغاز شستشو، دارای قفل کودک، مجهز به موتور Brushless هوشمند با تکنولوژی ECO Power Inverter.

 

 

 G plus - جی پلاس

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850×527×596 میلی متر
درب از جلو
اتوماتیک
7.5
1200 دور
16 برنامه اصلی به‌ همراه 5 برنامه تکمیلی شست‌وشو
+A
دارای برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر، برنامه اختصاصی جهت شستشوی پتو و اقلام خواب، 5 سال گارانتی موتور، طراحی ارگونومیک(متناسب با بدن)
اینورتر
سفید
2900317804941

ماشین لباسشویی  7.5 کیلویی جی‌پلاس مدل K723W در رنگ سفید، یکی از محصولات شرکت جی پلاس است که ظاهر شیک و به روزی را داراست. این محصول از نوع درب از جلو و ابعاد 850×527×596 میلی متر است. 

از ویژگی های این لباسشویی، موتور قدرتمند BLDC  است. موتورهای BLDC قابلیت کنترل‌پذیری بالا و بهره‌‌وری و راندمان بالایی دارند که سرعت آن 1200 دور در دقیقه می باشد و همچنین دارای ظرفیت 7.5 کیلویی بوده که این ویژگی برای استفاده در خانواده های متوسط گزینه مناسبی است. 

رتبه مصرف انرژی در این محصول A+ می باشد که به کمک موتور  BLDC و همچنین تکنولوژی فوق العاده inverter در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است.

از دیگر آپشن های این محصول این است که دارای 16 برنامه اصلی به‌همراه 5 برنامه تکمیلی شست‌وشو می باشد و به صورت جداگانه برای هر نوع لباس، نوع لکه ها و زمان مورد نظر شما قابل تنظیم است. بطور مثال: شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های حساس و ظریف مانند لباسهای زیر ( lingerie care)، دارای برنامه جهت شستشوی سریع (Go Quick)، مجهز به برنامه اختصاصی جهت شستشوی قدرتمند اقلام بسیار کثیف (Strong Wash) و مجهز به انجام شستشو در زمان دلخواه (Start Delay).

صفحه نمایشگر LED  این محصول زمان شستشو و نوع شستشو را نشان می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای ویژگی اضافه یا کم کردن لباس در حین شستشو می باشد که آن را کاربردی تر کرده است. از دیگر آپشن های این محصول دارای برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر، برنامه اختصاصی جهت شستشوی پتو و اقلام خواب، 5 سال گارانتی موتور، طراحی ارگونومیک(متناسب با بدن) و مجهز به قفل کودک نیز می باشد.

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی