درباره فروشگاه: جی پلاس
تعداد محصولات: 15
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل KD1049S

( )

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل KD1049S در رنگ سیلور، با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، دارای 16 برنامه اصلی به‌ همراه 8 برنامه تکمیلی شست‌وشو، مجهز به صفحه نمایش LED، قابلیت اضافه کردن لباس بعد از آغاز شستشو، دارای قفل کودک و مجهز به موتور پیشرفته Direct Drive Inverte.

 

 G plus - جی پلاس

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850×580×595میلی متر
درب از جلو
اتوماتیک
10.5
1400 دور
16 برنامه اصلی به‌ همراه 8 برنامه تکمیلی شست‌وشو
+++A
مجهز به خشک کن 100% ، دارای سنسور تشخیص وزن لباس، 5 سال گارانتی موتور
اینورتر
سیلور
2800000198299

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی پلاس مدل KD1049S در رنگ سیلور، یکی از محصولات شرکت جی پلاس است که ظاهر شیک و به روزی را داراست. این محصول از نوع درب از جلو و ابعاد 850×580×595 میلی متر است. 

از ویژگی های این لباسشویی، موتور قدرتمند Direct Drive آن است. این موتور با حذف تسمه و انتقال قدرت به صورت مستقیم از موتور به دیگ، صدا و لرزش را به حداقل رسانده که سرعت آن 1400 دور در دقیقه می باشد. رتبه مصرف انرژی در این محصول A+++ می باشد و در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است.

این محصول دارای ظرفیت 10.5 کیلویی بوده که این ویژگی برای استفاده در خانواده های پرجمعیت و متوسط گزینه مناسبی است. دهانه بسیار عریض این محصول، این امکان را می دهید تا البسه های حجیم، پارچه های بزرگ و حتی پتو در آن به راحتی جای گیرد.

یکی از مزیت های بسیار مهم این ماشین لباسشویی داشتن تکنولوژی Ozone Wash است که سبب ضد عفونی کردن البسه های شما می شود. در واقع Ozone Generator گاز اکسیژن را از هوا گرفته و تبدیل به گاز اوزون کرده، سپس وارد دیگ لباسشویی می کند که هم لباس های و هم محیط داخلی دیگ را ضدعفونی می کند. حتی شما می توانید لباس هایتان را بدون استفاده از آب و مواد شوینده به صورت کاملا خشک ضد عفونی کنید. ( در شرایط کرونا این ویژگی بسیار کاربری می باشد.) 

از دیگر آپشن های این محصول این است که دارای 16 برنامه اصلی به‌همراه 8 برنامه تکمیلی شست‌وشو می باشد و به صورت جداگانه برای هر نوع لباس، نوع لکه ها و زمان مورد نظر شما قابل تنظیم است. بطور مثال: شستشوی سریع، شستشو و استریلیزه اختصاصی لباس‌ها مانند لباس کودکان High Temp، شستشوی لباس‌های حساس، شستشو در زمان دلخواه، شستشو لباس‌هایی از جنس پر Feather، امکان تنظیم دلخواه زمان شستشو با توجه به میزان کثیفی لباس ها Time Wash، شستشوی لباس‌های رنگی و جنس‌های مختلف.

این محصول مجهز به خشک کن 100% می باشد که در واقع با قطعه DRYER با گردش هوای گرم داخل دیگ تا سقف 6 کیلوگرم را برای شما خشک میکند که می توانید همان لحظه از لباس ها استفاده کنید. صفحه نمایشگر LED  این محصول زمان شستشو و نوع شستشو را نشان می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای ویژگی اضافه یا کم کردن لباس در حین شستشو می باشد که آن را کاربردی تر کرده است. از دیگر آپشن های این محصول دارای سنسور تشخیص وزن لباس، 5 سال گارانتی موتور و مجهز به قفل کودک نیز می باشد.

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی