درباره فروشگاه: جی پلاس
تعداد محصولات: 15
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM KD1048S

( )

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی پلاس مدل GWM KD1048T در رنگ سیلور، با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، دارای 16 برنامه اصلی به‌ همراه 9 برنامه تکمیلی شست‌وشو، مجهز به صفحه نمایش LED، قابلیت اضافه کردن لباس بعد از آغاز شستشو، دارای قفل کودک و مجهز به موتور BLDC با تکنولوژی ECO Power Inverter.

 

 G plus - جی پلاس

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850×580×595میلی متر
درب از جلو
اتوماتیک
10.5
1400 دور
16 برنامه اصلی به‌ همراه 9 برنامه تکمیلی شست‌وشو
+++A
مجهز به خشک کن 100% ، دارای برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر، سنسور تشخیص وزن لباس، 5 سال گارانتی موتور
اینورتر
سیلور
2800000198268

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی پلاس مدل GWM KD1048T در رنگ سیلور، یکی از محصولات شرکت جی پلاس است که ظاهر شیک و به روزی را داراست. این محصول از نوع درب از جلو و ابعاد 850×580×595 میلی متر است. 

از ویژگی های این لباسشویی، موتور قدرتمند BLDC  است. موتورهای BLDC قابلیت کنترل‌پذیری بالا و بهره‌‌وری و راندمان بالایی دارند که سرعت آن 1400 دور در دقیقه می باشد و همچنین دارای ظرفیت 10.5 کیلویی بوده که این ویژگی برای استفاده در خانواده های پرجمعیت و متوسط گزینه مناسبی است. دهانه بسیار عریض این محصول، این امکان را می دهد تا البسه های حجیم، پارچه های بزرگ و حتی پتو در آن به راحتی جای گیرد.

یکی از مزیت های بسیار مهم این ماشین لباسشویی داشتن تکنولوژی Ozone Wash است که سبب ضد عفونی کردن البسه های شما می شود. در واقع Ozone Generator گاز اکسیژن را از هوا گرفته و تبدیل به گاز اوزون کرده، سپس وارد دیگ لباسشویی می کند که هم لباس ها و هم محیط داخلی دیگ را ضدعفونی می کند. حتی شما می توانید لباس هایتان را بدون استفاده از آب و مواد شوینده به صورت کاملا خشک ضد عفونی کنید. ( در شرایط کرونا این ویژگی بسیار کاربردی می باشد.)

رتبه مصرف انرژی در این محصول A+++ می باشد که به کمک موتور  BLDC و همچنین تکنولوژی فوق العاده inverter در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است.

از دیگر آپشن های این محصول این است که دارای 16 برنامه اصلی به‌همراه 9 برنامه تکمیلی شست‌وشو می باشد و به صورت جداگانه برای هر نوع لباس، نوع لکه ها و زمان مورد نظر شما قابل تنظیم است. بطور مثال: شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های حساس، قابلیت از بین بردن چروک لباس، مجهز به برنامه شستشوی لباسهای زمستانی نظیر کاپشن و پالتو Winter Clothes، مجهز به برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ Night Wash، امکان تنظیم دلخواه زمان شستشو با توجه به میزان کثیفی لبا سها Free Choose، شستشوی لباس‌های رنگی و جنس‌های مختلف.

این محصول مجهز به خشک کن 100% می باشد که در واقع با قطعه DRYER با گردش هوای گرم داخل دیگ تا سقف 6 کیلوگرم را برای شما خشک میکند که می توانید همان لحظه از لباس ها استفاده کنید. صفحه نمایشگر LED  این محصول زمان شستشو و نوع شستشو را نشان می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای ویژگی اضافه یا کم کردن لباس در حین شستشو می باشد که آن را کاربردی تر کرده است. از دیگر آپشن های این محصول دارای برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر، سنسور تشخیص وزن لباس، 5 سال گارانتی موتور و مجهز به قفل کودک نیز می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی