بخرید و 318,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: خانه نو
تعداد محصولات: 24

ماشین لباسشویی 6 کیلویی بست 6121 سفید با درب کروم

( )

ماشین لباسشویی اتوماتیک 6 کیلویی بست  BOST 6121، دارای صفحه نمایش LED،  آبکشی شرعی، انتخاب برنامه ها با زبان فارسی، 10 برنامه کاربردی شستشو، شستشویی سریع، فناوری شستشو با بخار Magic steam، عیب یاب هوشمند و خودکار، تنظیم دمای آب تا 95 درجه 

Bost - بُست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
85 سانتی متر
60 سانتی متر
50 سانتی متر
61 سانتی متر
24 ماهه انتخاب سرویس
سرامیکی
اتوماتیک
6
1000
300
180
10 برنامه
+A
برنامه صرفه جویی در زمان، کاهش چروک های لباس ها در حین شستشو، قابلیت تنظیم دمای آب از سرد تا 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی، شست‌وشوی سریع، صرفه‌جویی (ECO)
تسمه ای
2900248301076

ماشین لباسشویی بست مدل 6121 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 6 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از طراحی جدید صفحه نمایش  از نوع LED استفاده شده است.

لباسشویی بست از سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه برخوردار بوده و و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت با قابلیت شست و شوی سریع است.

رتبه انرژی مصرفی ماشین لباسشویی 6121 بست +A بوده که این ماشین لباسشویی را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.

لباسشویی 6121 بست دارای بدنه بادیگارد بوده که لرزش و صدای اضافه در هنگام کار را کاهش داده و باعث شده این محصول بسیار کم صدا و بدون لرزش باشد. 

در شست و شوی برخی از لباسها نیاز به تنظیم دمای معینی می باشد، لباسشویی بست به منظور بالاتر بردن کیفیت شست و شوی لباسها، این قابلیت را فراهم کرده که بتوانید دمای آب را متناسب با نیازتان از آب سرد تا 95 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. همچنین در صورت نیاز می توانید سرعت دور خشک کن این مدل از لباسشویی را تا 1000 دور در دقیقه تنظیم نمایید.

ماشین لباسشویی بست دارای 10 برنامه کاربردی شستوشو جهت شستوشو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی (به زبان فارسی) انتخاب کرده و تنظیم می نماید.

BOST 6121 مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به ماشین لباسشویی و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

قابلیت شست و شوی سریع یکی دیگر از امکاناتی است که در لباسشویی BOST 6121 وجود دارد. این ویژگی مصرف کننده را قادر می سازد در مواقع ضروری در مدت زمان 30 دقیقه بتواند لباسهایی تمیز داشته باشد. 

ویژگی دیگر ماشین لباسشویی  BOST 6121 فناوری نانو سیلور جهت باکتری زدایی می باشد. مزایای استفاده از این فناوری از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری است.

ماشین لباسشویی بست دارای موتور تسمه ای می باشد که از مزایای آن می توان بهلرزش و صدای کم،مصرف برق کم، بالانس خودکار و عمر بالا اشاره کرد. موتور تسمه ای به دلیل سادگی در سیستم، را آسانی قابل تعویض یا تعمیر بوده و به خوبی بالانس می شود. 

از دیگر امکانات این محصول میتوان به پیش شستشو، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، آبکشی شرعی، هیتر سرامیکی، کنترل پنل و انتخاب برنامه ها با زبان فارسی و قابلیت تنظیم دور خشک کن اشاره کرد.

تمام ماشین لباسشویی های BOST دارای گارانتی 24 ماه انتخاب سرویس و 8 سال پشتیبانی فنی و قطعات می باشند. 

 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول