بخرید و 518,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی کرال مدل TLW 62512 W

( )

ماشین لباسشویی 6/2 کیلویی کرال مدل TLW 62512W در رنگ سفید، با سرعت چرخش 800 دور در دقیقه، دارای شستشوی حبابساز، بدنه فایبر گلاس، قابلیت اضافه کردن لباس بعد از آغاز شستشو، درب از بالا، کم صدا و کم لرزش، مجهز به سیستم ایرجت، قابلیت عیب‌یابی هوشمند، دارای 15 برنامه شستشو و رتبه انرژی A+.

Coral - کرال

148,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

91×59×54 سانتی‌متر
68 کیلوگرم
فایبر گلاس
درب از بالا
اتوماتیک
6/2
800 دور در دقیقه
90
15
+A
دارای شستشوی حبابساز، مجهز به فیلتر پرزگیر، دارای سیستم ایرجت، دارای پمپ تخلیه، دارای شیر برقی، سیستم شست‌وشوی گردشی دو دور، قابلیت تنظیم ارتفاع آب، قابلیت تنظیم ارتفاع پایه‌ها.
سفید
2900949006430

ماشین لباسشویی 6/2 کیلویی کرال مدل TLW 62512W در رنگ سفید، توليد شرکت پاكشوما می باشد، که از نوع مخزن درب از بالا است. این محصول در ابعاد 59×54×91 سانتی متر و وزن 68 کیلوگرم می باشد.

از ویژگی های این لباسشویی، دارای موتورنسبتا قدرتمند است که سرعت آن 800 دور در دقیقه می باشد و همچنین دارای ظرفیت 6/2 کیلویی بوده که این ویژگی برای استفاده در خانواده های کم جمعیت و متوسط گزینه مناسبی است.

گفتنی است این محصول دارای 15 برنامه شستشو می باشد و به صورت جداگانه برای هر نوع لباس قابل تنظیم است. رتبه مصرف انرژی در این محصول A+ می باشد که در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است و همچنین بسیار کم صدا و بدون لغزش می باشد. یکی از مزیت هایی که این محصول به خود اختصاص داده قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو می باشد که آن را بسیار کاربردی کرده است. بدنه‌ ی این لباسشویی از پلاستیک دولایه بسیار مقاوم ساخته شده است. 

این محصول مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است که در واقع در صورت بروز هر گونه ایرادی در دستگاه، عیب یاب هوشمند به صورت خودکار مشکل را تشخیص داده و آن را اطلاع می دهد.

لازم به ذکر است که این ماشین لباسشویی دارای شستشوی حبابساز می باشد که در واقع قبل از آغاز چرخه شستشو آب و شوینده را با هوا ترکیب کرده و حباب می سازد این حباب ها سریعتر از مواد شوینده به بافت لباس نفوذ می کند.

سیستم ایرجت در این ماشین لباسشویی، باعث شستشوی بهتر لباس ها می شود. ایرجت، آب را با فشار زیاد بر روی لباس‌ها اسپری کرده و سبب راحت‌تر جدا شدن لکه‌ ها از بافت لباس ها می‌گردد.

از دیگر آپشن های این محصول، بدون لرزش در حالت خشک‌کن، دارای پمپ تخلیه، دارای شیر برقی، سیستم شست‌وشوی گردشی دو دور، قابلیت تنظیم ارتفاع آب، قابلیت تنظیم ارتفاع پایه‌ها،کابینت فشرده فایبر گلاس و مجهز به فیلتر پرزگیر نیز می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی