بخرید و 682,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی کندی مدل GVS 1439 TH Q3

( )

ماشین لباسشویی 9 کیلویی کندی مدل GVS 1439 TH Q3 در رنگ سفید، با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، دارای 15 برنامه شسشو، مجهز به صفحه نمایش LED، قابلیت اضافه کردن لباس بعد از آغاز شستشو، دارای بخارشو و قفل کودک.

candy - کندی

189,500,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
850 میلی متر
600 میلی متر
520 میلی متر
69
51 دسی بل
درب از جلو
اتوماتیک
9
1400 دور در دقیقه
0-180
15
80 دسی بل
+++A
شستشوی سریع 14 دقیقه‌ای - قابلیت تاخیر در زمان شستشو - قابلیت جلوگیری از سرریز شدن آب - دارای استاندارد CE اروپا - تکنولوژی NFC
یونیورسال
2900949006621

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اتوماتیک کندی مدل GVS 1439 TH Q3 در رنگ سفید یکی از محصولات شرکت کندی می باشد، این محصول از نوع مخزن درب از جلو است، که در  ابعاد 850×600×520 میلی‌متر و وزن 69 کیلوگرم می باشد و ظاهر شیک و به روزی را داراست.

از ویژگی های این لباسشویی، موتور قدرتمند یونیورسال است که سرعت آن 1400 دور در دقیقه می باشد و همچنین دارای ظرفیت 9 کیلویی بوده که این ویژگی برای استفاده در خانواده های پرجمعیت و متوسط گزینه مناسبی است.

این محصول مجهز به وررود مستقل آب سرد و گرم است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. از دیگر ویژگی های این محصول این است که دارای 15 برنامه شستشو می باشد و به صورت جداگانه برای هر نوع لباس قابل تنظیم است. 

رتبه مصرف انرژی در این محصول A+++ می باشد که در رده محصولات کم مصرف قرار گرفته است و یکی از مزیت هایی که این محصول به خود اختصاص داده بسیار کم صدا و بدون لغزش بوده به طوری که میزان صدای آن حین شستشو 51 دی سی بل می باشد. 

داشتن برنامه بخارشوی در این لباسشویی یک ویژگی خوب این محصول است که باعث می شود در این دستگاه پس از آن که آب وارد دیگ شد، آب به همراه بخار شروع به شستشوی لباس های شما کند که دمای آب را بالا برده و این امر باعث می شود علاوه بر این که چروک های لباس را از بین می برد لباس ها را ضد عفونی کرده و لکه های سخت لباس را  پاک میکند.

لازم به ذکر است این محصول دارای قابلیت تاخیر شستشو تا 24 ساعت است که می توانید لباس ها را داخل محفظه قرار داده و تایم شستشو را طبق خواسته خودتان برنامه ریزی کنید.

این محصول مجهز به صفحه نمایش LED می باشد که زمان شستشو و نوع شستشو را نشان می دهد و همچنین دارای سیستم عیب یاب هوشمند است که در واقع در صورت بروز هر گونه ایرادی در دستگاه، عیب یاب هوشمند به صورت خودکار مشکل را تشخیص داده و از طریق صفحه نمایش آن را نشان می دهد.

از دیگر آپشن های این دستگاه قابلیت جلوگیری از سرریز شدن آب،  قابلیت تاخیر در زمان شستشو، دارای تکنولوژی WI-FI یا NFC (دانلود برنامه های شستشو)، مجهز به  برنامه شستشو سریع 14 دقیقه ای و همچنین قفل کودک نیز می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی