درباره فروشگاه: بازرگانی آزمایش
تعداد محصولات: 39
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

لباسشویی کروپ 7 کیلویی استیل مدل WFT 27230ST

( )

ماشین لباسشویی کروپ مدل WFT-27230ST، هفت کیلویی، 1200 دور، رده مصرف انرژی +++A، صفحه نمایش، قفل کودک، دارای 18 برنامه شستشو، دارای سیستم شستشوی سریع و شست و شوی لباس کودک 

CROP - کروپ

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

85 سانتی متر
60 سانتی متر
45 سانتی متر
گارانتی 24 ماهه پاک سرویس
درب از جلو
اتوماتیک
7
1200
180 به سمت چپ
15 + 5 برنامه ویژه
78 دسی بل
59 دسی بل
2900949009097-2900949009103

ماشین لباسشویی کروپ 7 کیلویی مدل WFT-27230ST در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش LED استفاده شده است. این دستگاه دارای ظرفیت 7 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است. ماشین لباسشویی کروب  از سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه برخوردار بوده و و یک ماشین لباسشویی پر قدرت با قابلیت شست و شوی سریع است.

ویژگی های ماشین لباسشویی کروپ WFT-27230ST

کروپ این مدل از ماشین لباسشویی های خود را مطابق با رتبه انرژی +++A طراحی و تولید کرده است. این خصوصیت ماشین لباسشویی مدل WFT-27230ST را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این لباسشویی بسیار کم صدا و بدون لرزش می باشد؛ به طوری که میزان صدای آن حین شست و شو 59 دسی بل و میزان صدای آن در زمان آبکشی معادل 78 دسی بل است. همچنین در صورت نیاز می توانید سرعت دور خشک کن این مدل از لباسشویی را تنظیم نمایید.

ماشین لباسشویی کروپ دارای 15+3 برنامه شست و شو جهت شست و شو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی انتخاب کرده و تنظیم می نماید.

قابلیت شست و شوی سریع یکی دیگر از امکاناتی است که در لباسشویی کروپ مدل WFT-27230ST وجود دارد. این ویژگی مصرف کننده را قادر می سازد در مواقع ضروری در مدت زمان 15 دقیقه بتواند لباس هایی تمیز داشته باشد. 

یک مزیت مهم که در این مدل از لباسشویی ها وجود دارد؛ قابلیت افزودن لباس در حین کار به ماشین لباسشویی است. گاها پیش می آید که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که لباسی را فراموش کرده اید. با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شست و شو را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی انداخته و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید. این ویژگی می تواند باعث کاهش در تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته شود.

ماشین لباسشویی کروپ مدل WFT-27230ST مجهز به قفل کودک می باشد. در صورتی که کودک خردسال در منزل دارید می توانید با داشتن این مدل از ماشین لباسشویی با خیالی آسوده، آن را روشن کنید و به کارهای دیگر خود بپردازید.

از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی میتوان به شستشوی بی صدا شبانه، برنامه شستشو MIX WASH، سیستم قفل درب PTC، دارای برنامه پیش شستشو، دارای برنامه آبکشی اضافه، برنامه شستشوی 15 و 45 دقیقه ای، دارای برنامه شستشو خودکار دیگ، دارای شستشوی سریع QUICK WASH، قابلیت تاخیر در شستشو Delay Wash، قابلیت بی صدا کردن کلیدها و قابلیت تنظیم دور خشک کن اشاره کرد. 

همچنین این لباسشویی دارای ورودی آب سرد و گرم جداگانه است که همین امر تا حد زیادی باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی خواهد شد.

لباسشویی کروپ مدل WFT-27230ST یک ماشین لباسشویی با کیفیت و فول امکانات بوده و بر پایه تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید شده است. 

نماد اعتماد الکترونیکی