بخرید و 567,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی دوو اتوماتیک 8 کیلویی مدل DWK Life82GB

( )

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life82GB ، دارای فناوری نانوسیلور ، ظرفیت 8 کیلو گرم ، موتور دایرکت درایو (بدون تسمه) ، مصرف انرژی +++A ، قابلیت آبکشی بهداشتی با آب گرم

Daewoo - دوو
  • جشنواره محصولات دوو 25 بهمن تا 7 اسفند

162,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سیلور
850 میلی متر
595 میلی متر
630 میلی متر
24 ماهه
انتخاب سرویس
درب از جلو
اتوماتیک
8
1400
LED
300
180
14
+++A
2900248301472
دایرکت درایو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life82GB یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های سری Life می باشد. این لباسشویی به موتور دایرکت درایو هوشمند مجهز است که به دلیل نداشتن تسمه کم سر و صداتر و دارای عملکرد بهتری می باشد. لباسشویی دوو دارای کلاس انرژی +++A است و جزو محصولات بسیار کم مصرف به حساب می آید. ظرفیت این لباسشویی 8 کیلو گرم است که آن را به یک گزینه مناسب برای خانواده های پرجمعیت تبدیل کرده است. شما از طریق صفحه نمایش LED می توانید تنظیمات را به صورت دلخواه تغییر بدهید و از ویژگی ذخیره تنظیمات برای شستشوهای بعدی استفاده کنید. از فناوری نانو سیلور که در این ماشین لباسشویی تعبیه شده به راحتی می توانید برای شست و شوی لباس بچه هم استفاده کنید. فناوری نانو سیلور باکتری ها و بوی نامطبوع لباس را از بین می برد.

این لباسشویی 8 کیلویی دوو همچنین دارای بالانس اتوماتیک البسه ، بدنه طرح اکو ECO BODY ، برنامه ویژه شستشوی لباس کودک BABY CARE ، تکنولوژی حباب ساز Eco Bubble ، درب بزرگ 50 سانتی متری کاور دار، قابلیت ذخیره تنظیمات دلخواه MY FAVORITE ، سيستم شستشوی پاششی shower jet Clean ، کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی و محفظه شستشوی زمردی می باشد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life82GB از نظر مصرف انرژی کاملا اقتصادی است و با توجه به ویژگی های مناسب، این مدل لباسشویی گزینه ای مناسب برای خانواده ها می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی