بخرید و 932,120 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 443
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 ظرفیت 15 نفر

ماشین ظرفشویی ایستاده پاکشوما مناسب یرای 15 نفر، دارای سیستم تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت و سیستم نیم شور (Half Load )، مجهز به 3 سبد و 8 برنامه شستشو

Pakshoma - پاکشوما

251,240,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

8
49 دسی بل
++A
مبله (ایستاده)
10 لیتر
LED
15
سفید، سیلور

یکی از مهمترین دلایل انتخاب ماشین ظرفشویی بهداشتی تر بودن شستشو توسط ماشین ظرفشویی نسبت به شستشوی دست است زیرا اسفنج و اسکاج های مورد استفاده در شستشو با دست مواد غذایی و باکتری های تولید شده را جابجا میکنند و خود اسفنج ها یکی از مکان های تجمع انواع باکتری ها هستند .اما در شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی با انتخاب درست برنامه شستشوی این امر به خوبی رعایت شده است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما PDA 3511 دارای 3 سبد بوده و صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان صدا 47 دسی‌بل اعلام شده است. همچنین برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از فقل کودک استفاده می‌شود. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA-3511 قابلیت شستشوی میوه و سبزی را برای خریداران فراهم کرده است. این قابلیت، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت کارتان را هم افزایش می‌دهد. برای افرادی که ظروف گران و حساس دارند این ماشین حالتی طراحی کرده که مخصوص ظروف حساس است. با انتخاب این حالت آسیبی به ظروف‌تان وارد نمی‌شود.

در کل این ماشین، 8 برنامه شستشو دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظروف‌تان را با کیفیت بالایی تمیز کنید. همچنین این مدل برای شستن هر سیکل کامل تنها به 10 لیتر آب احتیاج دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی