ظرفشویی بوش مدل SMS58M08IR استیل

( )

ماشین ظرف‌شویی BOSCH بوش مدل SMS58M08IR از ظرف‌شویی‌های محبوب در بین خریداران به حساب می‌آید. این ماشین با ظرفیتی مناسب، برای شستن ظروف تا 14 نفر کارآمد است.

Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
84.5 سانتی متر
60 سانتی متر
60 سانتی متر
46 دشیبل
36 ماهه
مهستان
+A
12+2
مبله (ایستاده)
10 لیتر
3 سبد
7 برنامه
هست

 برنامه‌های شست‌وشوی متنوع مدل SMS58M08IR برای تمیزکردن انواع ظروف کاربرد دارد. صدای بسیار کم این ماشین ظرف‌شویی هیچ مزاحمتی ایجاد نمی‌کند و حتی در طول میهمانی‌ها نیز بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم این دستگاه به آب برای شست‌وشوی باکیفیت ظروف، باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارایی دستگاه بالاتر رود. برای شست‌وشو می‌توان از پودر یا قرص‌های مخصوص ماشین‌های ظرف‌شویی استفاده کرد و درصورتی‌که نمک یا مایع جلادهنده کاهش یابد، با نشانگر LED به کاربر اطلاع داده می‌شود. قابلیت Hygiene برای ضدعفونی ظروف استفاده می‌شود. سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده و آب مصرفی نسبت به کثیفی ظروف از دیگر امکانات افزاینده‌ی راندمان دستگاه است. این مدل دارای دو سبد اصلی و یک نیم‌طبقه برای قرارگیری اختصاصی قاشق و چنگال و کارد است. سیستم ایمنی قفل کودک مانع از بازشدن ناخواسته در دستگاه حین فعالیت می‌شود. بوش تولید و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برتر در سراسر جهان است. این شرکت از دیرباز با نوآوری‌های خود و ترکیب آن‌ها با مواد مرغوب، محصولات کاربردی و باکیفیتی را روانه‌ی بازار و خانه‌های مردم کرده است

مصرف آب این ماشین ظرفشویی بوش در هر سیکل شستشو 10 لیتر است و بر اساس 280 چرخه شستشو با برنامهEconomy 50 °C در سال 2800 لیتر است. البته مصرف واقعی آب بستگی به نوع استفاده شما از دستگاه دارد.

مصرف انرژی این ظرفشویی بوش در هر ساعت 1.03 کیلووات و در سال بر اساس 280 دور چرخه شستشو 294 کیلووات است. البته این نکته را بگوییم که مصرف واقعی آب بستگی به نوع استفاده شما از دستگاه دارد.

همچنین مصرف برقاین دستگاه در حالت حالت خاموش 0.1 کیلووات برساعت است.

دیگر نگران خسارت‌های ناشی از نشت آب نباشید شرکت بوش باتعبیه سیستم Aqua Stop که شامل یک شیلنگ دوشاخه‌ای، یک شیر ایمنی و همچنین یک سوپاپ کف با سوپاپ شناور است 100 درصد حفاظت از ماشین ظرفشویی را تضمین می‌کند. این سیستم اگر تشخیص نشتی آب در دستگاه را بدهد، جریان آب را به طور خودکار قطع می‌کند. با فن‌آوری AQUA STOP ماشین ظرفشویی و خانه خود را در برابر خسارت‌های ناشی از آب ایمن کنید. این ماشین ظرفشویی جدید بوش مجهز به سیستم حفاظت از ظروف شیشه‌ای است که به طور مدام درجه سختی آب را تنظیم می‌کند و ظروف‌های حساس و شیشه‌ای با مراقبت‌های ویژه شسته می‌شوند. همچنین برنامه 40 درجه در این مدل ظرفشویی بوش برای شستشوی ظروف ظریف و کریستال تعبیه شده است که همزمان با خشک کردن باعث براق شدن ظروف هم می‌شود.

سیستم Rackmatic حتی زمانی که ماشین ظرفشویی شما کاملا پر باشد این امکان را به شما می‌دهد تا در سه مرحله از پالا به پایین تا 5 سانتی‌متر فضا داخل دستگاه را تنظیم کنید.

تکنولوژی Aqua Sensor در این ظرفشویی بوش جهت اندازه‌گیری میزان لک، ذرات باقی مانده مواد، چربی یا بقایای مواد شوینده را تشخیص می‌دهد و فرآیند آب‌کشی با ارزیابی ظروف ادامه می‌یابد تا ظروف از هر لحاظ کاملا تمیز شوند.

این ظرفشویی بوش سری 6 دارای Load Sensor است. این سنسور هوشمند با اندازه‌گیری ظروف مقدار آب و شوینده را به طور خودکار تنظیم کرده که این موضوع باعث کاهش هزینه ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب می‌شود.

برنامه هوشمند Active Water دراین ظرفشویی بوش در هر شستشو باعث مصرف حداقل آب می‌شود. این فن‌آوری نوآورانه با استفاده از توزیع هدفمند آب و گردش سریع‌تر و افزایش خروجی پمپ برای گردش آب بیشتر، عملکرد شستشو فوق العاده را تضمین می‌کند.

از دیگر امکانات این مدل ظرفشویی بوش می‌توان به قفل کودک، قابلیت تنظیم پایه‌های جلو (20 میلی‌متر)، سبد کشویی قابل تنظیم، المنت گرمایشی پنهان آب، حفاظت سه گانه از آب، نشانگر LED و سیستم فیلتر خود تمیزشونده 3 لایه نیز اشاره کرد.


برنامه‌های شستشو:

  • Intensive 70 °C
  •  Auto 45-65 °C
  •  Economy 50 °C
  •  Quick Wash 45 °C
  •  Pre Rinse

برنامه‌های ویژه:

  • Vario Speed
  •  Sanitation

تمامی برنامه‌های شستشو این ماشین ظرفشویی قابلیت شستشو با 4 دمای مختلف را دارند.

مشخصات فنی و ظاهری ظرفشویی مدل SMS58M08IR

ابعاد این ماشین ظرفشویی بوش مدل 58M08IR عرض 60، عمق 60 و طول 85 سانتی‌متر بودهکه جزو ابعاد استاندارد محسوب می‌شود و مناسب هر نوع آشپزخانه‌ای است. رنگ این ظرفشویی بوش استیل بوده که با هر نوع دکوراسیونی تلفیق پیدا کرده و مورد پسند خانم‌های خانه‌دار است. همچنین وزن خالص این دستگاه 41 کیلوگرم است.

طول شلنگ ورودی این ظرفشویی 165 سانتی‌متر و طول شلنگ خروجی 190 سانتی‌متر می‌باشد. همچنین طول سیم برق این دستگاه 157 سانتی‌متر است.

ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS58M08IR مجهز به یک صفحه نمایشگر LED بوده که نشانگر زمان باقیمانده و اتمام نمک و مواد شوینده است.

در پایان اگر شما قصد خرید ماشین ظرفشویی باکیفیت و ارزان را دارید. پیشنهاد ما به شما ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS58M08IR است. این ماشین ظرفشویی بوش به خوبی پاسخگوی تمامی نیاز‌های روزانه شما خواهد بود. 

  • سری: 6
  • تعداد سبد: 3
  • ظرفیت: 13 نفره
  • رنگ: نقره‌ای استیل
  • کشور سازنده: ترکیه
  • برچسب مصرف انرژی: +A
  • تعداد برنامه‌های شستشو: 5

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول