درباره فروشگاه: مهرآسا
تعداد محصولات: 96
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین ظرفشویی 13 نفره جی پلاس مدل GDW K351S نقره ای

ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مدلK351، دارای ظرفیت 13 نفره، دارای 5 برنامه شستشو، دارای یک محفظه مجزا برای قاشق و چنگال، قابلیت خشک کن قدرتمند، امکان شست و شوی اقتصادی، شستشوی سریع در 30 دقیقه، مجهز به برنامه شستشو پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف، امکان شست و شوی با نیم ظرفیت دستگاه و رتبه مصرف انرژی A++  .

 G plus - جی پلاس

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

84*60*60 سانتی متر
13 نفر
مبله (ایستاده)
11 لیتر
5
++A
49 دسی بل

ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مدلK351 با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا 13 نفرمی‌باشد، این مدل برای افرادی که به صرفه‌جویی انرژی اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی است.

ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مدل K351  با  مصرف انرژی با گرید A++ به برنامه شستشو پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف، امکان شست و شوی اقتصادی، امکان شست و شوی با نیم ظرفیت دستگاه و برنامه های کاربردی دیگری می‌باشد.

فضای داخلی این ماشین ظرفشویی دارای یک محفظه مجزا برای قاشق و چنگال است و نتظیم ارتفاع سبد میانی به شما این امکان را می‌دهد تا ظروف خود را از هم تفکیک کرده و منظم و راحت در ماشین بچینید.

یکی دیگر از قابلیت های مهم ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مدل K351قابلیت خشک کن قدرتمند است. این قابلیت با گردش هوای داغ پس از شستشو در محیط داخلی دستگاه باعث خشک شدن کامل ظروف می‌شود. این قابلیت از ایجاد لکه روی ظروف جلوگیری می‌کند.

 صدای کم49  دسی‌بلی این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نکرده و حتی در طول شب هم بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مدل K351  به آب (میانگین 11 لیتر)  برای شستشوی با کیفیت ظروف باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارآمدی دستگاه بالاتر رود.

نماد اعتماد الکترونیکی